Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompas ollu taas viihdyttävä päivä. Piti baariinki lähtee, mutta taidan rimpasta ton punkkulasin huiviin. Kattoa UFC iltaman pois ja tuutia unille.

Sievissä olis ollu aivan hyvät muttimarkkinat ja sinä menit johonki Kalajoelle.

Fishriver, kuten kaveri amiksen englannintehtäväänsä kirjoitti ja minä katoin epäuskoisena vieressä.
No huono olis ollu Sieviin mennä ku mökki oli Kaliksella ja muutkin sinne menossa :D Oi voi. Kuuluupa raskasta puhallusta tuolta alhaalta, jollain taitaa olla siellä vähän paha olla. "Voihan iänkaikkinen tätä päätä..."

Olipas huippu ilta eilen Oulu-miitissä! :rock: Tulipas baarissakin oltua valomerkkiin asti ja ensimmäistä kertaa minua tuli iskemään nainen, joka kehui kauniiksi. :D Parin tunnin yöunilla virkeänä ylös kukkumaan, toivottavasti päikkärit maistuu jossain vaiheessa. :)

On kohtalaisen eeppistä kun ekana biisinä herätyksen jälkeen kuulee tän:

Onneks ei oo tiistai...:D

(vinkki: Supernatural)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Motorsporthuomenet. Täysin selvinpäin.

image.webp

Kai se olis lomallakin kerettävä salille, eli ylös ja ulos ja salille.

Kotimatkalla piti meidänkin pysähtyä (monen muun tavoin), kun tie oli yhtä järveä eikä eteenpäin nähny ku auton keulan verran. Bussipysäkille stop ja sit katteltiin kun salamat löi, rytisi ja paukku oikeen kunnolla. Nyt sit odotellaan joko se tulee tänne himatuikkuun asti.

Täällä on pilvetöntä. Nukuin pitkään univelkoja pois sillä mielentilalla, että paska pilvinen, ulos menemiselle kelvoton, päivä olisi tulossa. Mitä vielä.

Missä ne oikein ui? Tampereella niin kuuma ettei voi ulkona olla :D

Eilen kyllä siellä Ääsjoella satoi vettä rankasti että olin ihan hyvilläni että kuljen junalla.

Jaa pitäis katsella sitä Joensuuta seuraavaks että millos lähtis sinne ja missä sitä yöpyis? Pari yötä vois mennä kaveripariskunnalla ja loput Vaakunassa et voi keskustan kaverit bongailla rauhassa? No ei paha suunnitelma ollenkaan.

No perkele. Käsi nytkähtelee miten sattuu, eilen kaatu täysi sheikkerillinen palkkaria altaan pohjalle ja nyt tuopillinen vettä tietokonepöydälle. :face:

Näkyikö hiekkakuopilla vanhaa Ford Focusta ja mahdollisesti danielgraigmäistä tyyppiä?

Vois käydä kokeilemassa miten pahasti hiki lentää luistelulenkillä.

Kyllä mä ehkä sicin olisin tunnistanut. En havaannu.

- - - Updated - - -

Komiaa motorsportrusketusta taas pukkaa.

image.webp

- - - Updated - - -

Motorossimiehet oli muuten yllättävän sivistynyttä porukkaa. En nähny ku kolme miestä ilman paitaa! Ja niistä kaks oli jääkiekkoilijoita.

Kaikilla muilla oli, kuten sivistyneisiin tapoihin kuuluu, paita päällä.

- - - Updated - - -

Emmehän me eläimiä ole. Kuten Herr Mutefuker asian hienosti sanoo.

Back
Ylös Bottom