Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuuntelin tuossa tovi sitten, kun joku päätti alkaa leikkaamaan nurmikkoa kahdeksalta aamulla keskellä rivitalo-aluetta. Mahtoiko nyt olla ihan loppuun asti mietitty ratkaisu? Mua se ei varsinaisesti häirinnyt, kun olin jo hereillä, mutta olen ihan varma, että joitakin alkoi kohtuullisesti vituttaa kun lauantaina saa nukkua vähän pidempään ja sitten tulee yksi ja herättää koko kylän tolla pärinä-härvelillä. Ja vielä paremmalla syyllä olisin itse miettinyt toisenkin kerran ruohonleikkuun ajankohtaa, kun tässä on ollut aika lämmintä ja monella varmaan tuuletusikkunat makuuhuoneessa auki. Kuuluu vielä selvemmin. Itse en kehtaisi alkaa leikkaan ennen kymmentä. Jos joku sen jälkeen vielä nukkuu ja siitä päreensä polttaa niin siitä en pode huonoa omaatuntoa.

Itsellänihän on kämpän ikkunat etelän suuntaan, lämpöä piisaa ihan koko päiväksi ja vähän yöllekin. Illalla (varsinkaan viikonloppuna) ei kuitenkaan viitsi pitää partsin ovea auki, koska tässä talon edess on toi kylän yleinen pillurallirinki. Bassot mitataan richtereinä ja viritetyt mopot huutaa niin perkeleesti. Joskus aamuyöstä saa sitten hiki päässä nousta avaamaan ovea kun hiljaisuus on viimein laskeutunut.

Jätkät! Tein merkittävän havainnon. Tossa pari tuntia sitten menin salille ja heti oven avattuani haistoin hyvännäköisen naaraan tuoksun. No sitten sisällä ei sellaista näy, mutta vähän ajan päästä kun menen salin nurkasta alakertaan niin siellä salin perällä se sitten on! Sillä ei edes ollu mitenkään överisti sitä tuoksua laitettu, mutta sitten hokasin syynkin tähän. Nimittäin oon vieläkin osittain puolikuuro (viikon takainen "vesiliikuntaonnettomuus"), joten evoluutio on tässä viikon aikana terävöittäny muita aisteja, mm. hajuaistia. Tää avaa ihan uusia ulottuvuuksia.. :arvi:

"Seuraavana seinäjoki, next stop seinajoki" Ruottiiks ei sanottu mittää.

Ei oo enää pitkä matka ku koko päivä menny jo perseellää istuen..

Ääsjoella sattaa vettä aika pirun kovasti, toivottavasti vokotti ei luistele takapyörällään.

Sataakoha Tampereella että pitääkö turvautua mittariautoon? Santsi vois nelipyörällään pelastaa päivän :rolleyes:

Täälä on kyllä tullu vettä ihan kiitettävästi. Ja ukkostanu. Hyi.

Aijettä. Hyvää teki tirsat työpäivän jälkeen, ku sai niin huonosti viimeyönä nukuttua. Nymmä ajattelin syödä suklaata.

Pitäisköhä tällä lomalla kunnostaa sauna loppuun..?

Panelointi kesken?

Vanilja jää telö time nyt. Prkl että osaa olla kuuma.

Panelit on valmiina :D

Pitäis sivellä pintaan väriä ja jostain kehitellä lauteet. Pitää katsoa tuossa itä-suomen reissun jälkeen jos kerkeis pysähtyyn.

#aivankamaliafestareitakarussa
#uimassakäyty
#täysinselvinpäin
image.webp

Back
Ylös Bottom