Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkos tänään vielä mainittu tissejä? Minähän olen muuten melkoinen biljardihai. Ja etikettivirhe käsissä: maltillinen annos Koskenkorvaa jossa jäitä.

- - - Updated - - -

Kurja vaan juoda varastossa naapurilta piilossa.

- - - Updated - - -

Koska me ei naapurin kanssa pidetä alkoholin käytöstä.

- - - Updated - - -

Onneksi on langaton Retina.

Kaveri, jonka kanssa ei olla nähty pariin vuoteen soitti ja pyysi kanssaan kahville. Olin ajatuksesta aivan haltioissani, sillä kyseessä on kuitenkin henkilö, jonka kanssa ollaan tunnettu lapsesta saakka. Peruin kaiken muun sovitun menon, jotta pääsin tapaamaan häntä. Olisi varmasti ollut mahtavaa vaihtaa parin vuoden kuulumiset.

Luvassa oli kuitenkin jotain aivan muuta kuin kuulumisten vaihtamista. Kaveri näpräsi puhelinta koko helvetin kahvittelun ajan. Yritin pitää tai siis aloittaa keskustelua, mutta sainkin vastauksiksi vain hymähtelyä ja puhelimen ruudulle hymyilyä. Oli kerrassaan mahtavaa!

Ihan hyvää viskiä tuo Claymore. Saman olen kyllä todennut kaikista tähän asti, paitsi Highland birdistä joka on ainoastaan juotavaa.

- - - Updated - - -

Onkos tänään vielä mainittu tissejä? Minähän olen muuten melkoinen biljardihai. Ja etikettivirhe käsissä: maltillinen annos Koskenkorvaa jossa jäitä.

- - - Updated - - -

Kurja vaan juoda varastossa naapurilta piilossa.

- - - Updated - - -

Koska me ei naapurin kanssa pidetä alkoholin käytöstä.

- - - Updated - - -

Onneksi on langaton Retina.

En muista kuulleeni tissejä.
Mikä on langaton Retina?

Sääennuste näyttää nyt kuitenkin ihan kohtuulliselta. Taidan huomenna käydä tarkistamassa olisiko eräässä pohjois-savossa sijaitsevassa lossikahvilassa munkkeja tarjolla.

Minä olen tänään kuullut tisseistä ja niiden läpyttelystä.
Sulla on aukko sivistyksessä, jos Retina on mennyt ohi.

Joo olen hyvin reikäinen tyyppi. Nyt on vaihdettava kollarit farkkuihin ja suunnattava pohjois-karjalaan. Voisin myös lopettaa tämän virtuaalielämisen viikonlopun aiikana ainakin pääosin.

Lavvantaina tais olla ducatin koeajopäivä. Käy koittaas miltä se tuntuu.

Vähän kosteelta näyttää.

10314571_698307923540591_8715672405682866530_n.webp

Nukuin melkein kellon ympäri, kivaa. :D Wuhuu, parin viikon päästä risteilemään Tallinnaan! :dance:

Nukuin melkein kellon ympäri, kivaa. :D Wuhuu, parin viikon päästä risteilemään Tallinnaan! :dance:

Sama homma! :D Kävin tosin jo puol ysiltä hereillä ekan kerran joka olisi ollu jo luksusta sekin mutta sit nukahin vielä uudestaan. Tulee arkisin tuota univelkaa aina kuitenkin niin hyvä se on kuitata pois. Pitäis kyllä opetella nukkumaan tarpeeksi arkenakin.

- - - Updated - - -

Leijonat pääsee alottaa MM-taipaleensa tänään, hyvä hyvä. :)

Arvakkaas kuka joutuu menee huomenna töihin?

JEE :D

(ei tuolle sunnuntai töille)

Koko viikon paisto aurinko kun olin työressulla ja nyt jumalauta sitten on satanu siitä asti kun pääsi kotia.. Ei oo mopoilemaan päässy! :D

Back
Ylös Bottom