Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kyllä tarkennuksia heru vaatimatta. Oliskohan eventan kans helppo istua kaljalla.

Minä: Kyllä
Eventa: Kyyyllää

5min kuluttua

Minä :kyyyllää
Eventa: Kyllä

Ja asiaankuuluvat nyökkäykset jonkun paistin kävellessä ohi.

Ei kyllä tarkennuksia heru vaatimatta. Oliskohan eventan kans helppo istua kaljalla.

Minä: Kyllä
Eventa: Kyyyllää

5min kuluttua

Minä :kyyyllää
Eventa: Kyllä

Ja asiaankuuluvat nyökkäykset jonkun paistin kävellessä ohi.

Suottaishan tuo olla.

Minun kanssa on helppo istua kaljalla!

Minusta kyllä tuntuu että joisin sinut pöydän alle ja nöyryyttäisin vielä biljardissa. Elikkä juu, olisi helppoa.

Virolaiset parvekkeen ovea hakkaa
Eventa päähän bilispallolla nakkaa
työmiehen taival alas asfalttiin kaatuu
ruumis taloyhtiön pihaan maatuu

Olen tulessa.

Kohta kuulemme varmaan PappaSn tuotantoa radio rokiltakin.

- - - Updated - - -

Kohta tunti tullut venyteltyä koipia ja välissä vilkuiltua pakkista. Ehkä sitä pääsee tänään vielä kyykkäämäänkin.

perjantai ja telkkarista ei tuu yhtään mitään, hyvä syy siis tuijottaa jotain paskaa ohjelmaa ja nukahtaa koiran kanssa sohvalle. Huomenna herään niska kipeenä sohvalta---> olen hyvä ennustamaan.

On muuten taas vituttanu koko päivän! Tästä on tulossa varsinainen teema koko viikolle.

- - - Updated - - -

perjantai ja telkkarista ei tuu yhtään mitään, hyvä syy siis tuijottaa jotain paskaa ohjelmaa ja nukahtaa koiran kanssa sohvalle. Huomenna herään niska kipeenä sohvalta---> olen hyvä ennustamaan.
Onko se nyt sitte ennustamista jos kertoo mitä aikoo tehdä.

On muuten taas vituttanu koko päivän! Tästä on tulossa varsinainen teema koko viikolle.

Tee illalla pieni kapakkakierros niin saat vähä vaihtelua arkeesi niin ei enää ahista. Vaikka teemalla: kesän avajaiset. Henkilökohtainen kesän avaus tapahtuu luultavasti perinteitä velvoittaen 28.5.

Missä on MÖYKKYNEN, vanha kunnon neekeriukko?

Menee kaikki aika venakon passaamiseen. Duunissa piti jo kaikki kesti kekkerit lopettaa ja nyt on vissiin pakkiskin kielletty. Veikkaan että kohta MÖYKKYNEN työntää vahinkorattaita emännän ollessa kauneus hoidoissa ja bemari on vaihtunut farmari volvoon ja rasvaprosentti sinne kolmeen kymppiin. Se normaali stoori :D

Ei tullut kyykättyä. Melkein selvisin pullolta tehonlisääjän ja kävelylenkin voimin, mutta sitten isäni soitti kysyäkseen miltä muistikampa näyttää, vaikka tietää itsekin. En ihmettele miksi Suomi on niin korkealla itsemurha tilastoissa.

Voi perhana, on vielä kevätlantut harventamati. Mutta huomenna olen tomerana ja ammun perunat haulikolla multiin, saa syksyllä sitten ruopata ne ylös eikä ainukkaan pottu sovi halakasematta laatikkoon.

Tiesittekö, kuntit, että eventa olisi ottanut toiminimekseen "Halpa-Halli" mutta se oli jo varattu.

e: Anteeks!

e2: Ei naamaan!

Back
Ylös Bottom