Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kai jossain vaiheessa tulee panelointi DVD jossa nähdään myös Piisisen Jorma.

Seuraavat 2 päivää onkin sitten ihan panelointiin sopivaa keliä.

:jahas:

Vittu mää en ymmärrä kuinka alkoholi voi auttaa vitutukseen. Äsken taas yksi perheenjäsen tuli poraten kotio aivan kännis, huono päivä. Ohhoh. Itse tulee joskus sanottua jotta juon vitutukseen, mutta se on kyllä ihan vain läppää.

Vittu mää en ymmärrä kuinka alkoholi voi auttaa vitutukseen. Äsken taas yksi perheenjäsen tuli poraten kotio aivan kännis, huono päivä. Ohhoh. Itse tulee joskus sanottua jotta juon vitutukseen, mutta se on kyllä ihan vain läppää.

Tänään oli just koulussa puhetta ku pisti vähän vituttaa ja yks sano että illalla sitten känni päälle. Vastasin "En juo vitutukseen ku ei siitä ole mitään hyötyä ku vituttaa vaan lisää. Paljon tehokkaampaa on mennä salille rankasee rautaa tai sitten vetämään mäkivetoja pururadalle." Kahtovat ku hullua.

Joskus se auttaa. Joskus se ei auta.

Tällä hetkelläkin hieman vituttaa/masentava olo niin aattelin jos ottas lasin taikka parin illalla, että sais mietittyä asioita kunnolla.

Minä tykätä että tässä on semmonen rytmi että panelointi tapahtuu aivan ku Piisisen Jormalla.

[video=youtube_share;jJHaMMlfQeE]http://youtu.be/jJHaMMlfQeE[/video]

Kiitos.

Pitikin linkittää Irmalle koekuunteluun tämä. Tarttui rariosta korvaan.

Tuo on hyvä biisi, oon siihen kovin tykästyny. Taisin joskus linkittää tänne tuolta bändiltä jonku muun kipaleen, mutta se tais olla sun mielestä ihan paska.

Mä oon tässä vähän miettinyt syntyjä syviä muutaman illan. Mm. sitä, miltä tuntuisi ajaa uudella moottoripyörällä?

Lavvantaina tais olla ducatin koeajopäivä. Käy koittaas miltä se tuntuu.

Tuo on hyvä biisi, oon siihen kovin tykästyny. Taisin joskus linkittää tänne tuolta bändiltä jonku muun kipaleen, mutta se tais olla sun mielestä ihan paska.

Mä oon tässä vähän miettinyt syntyjä syviä muutaman illan. Mm. sitä, miltä tuntuisi ajaa uudella moottoripyörällä?

No hö, ei se ole mun syy jos sä linkität paskaa musaa:lol2:

Kokeilin eilen, ihan jees. Tai ei se nyt enää uusi ole, 1100km mittarissa.

^^ Ei ne mulle sitä anna koeajoon, ku näkee tuon auton. Ja lauantaina mun pitäis irrottaa loputki tuosta takapuskurista, ei kerkiä ajelemaan.

- - - Updated - - -

No hö, ei se ole mun syy jos sä linkität paskaa musaa:lol2:

Kokeilin eilen, ihan jees. Tai ei se nyt enää uusi ole, 1100km mittarissa.

Niin eikä se oo mun vika, ettet sä ymmärrä hyvän päälle.

Joo, ihan vanha rämppä jo noilla kilometreillä.

Back
Ylös Bottom