Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miun vappu alkoi! Kävin ostaa pari sihijuomaa ja aion juoda ne nyt! :)

Biologinen ruohonleikkurini on näköjään taas aloittanut jokakesäisen puutarhanhoitoni.

image.webp

Vappu juomat - check
kanaa grillattavaksi - check
vapaata kalenterissa - check
saunamahdollisuus - check
hurmaavat naiset -
muu mahdollinen lysti -

Kyllä tästä vapusta hyvä tulee.

Huhhuh.. On se kiva kun ei sairasta vuodessa kuin max 3 kertaa ja nekin on sellaisia 2 päivän tavallista rajumpia tauteja. Onneksi alkaa olla jo ohi tämäkin räkätauti

Hevoslinimenttiä selkä kuumana ja relaksantit alkaa potkia. Fiilis aika chilli. Menis nukkuun ni vois lamppu sammuu aika hanakasti. Öitä. Kökköset.

Siitä ei oo todistusaineistoa. Ei kuvaa -> ei tapahtumaa.

- - - Updated - - -

Nyt on kuvia.

image.webp

Näkyyköhän mulla vielä eurosport. Se näky ainaki viime viikolla vielä, en tiedä miksi.

- - - Updated - - -

Enkä jaksa mennä tarkistamaan. Liian mukavat oltavat peiton alla.

Ei.

Mutta kai toiveita silti voi toivoa?

Toki toki, toiveita juuri kuuluukin toivoa, eikä esimerkiksi huuhdella. Miten muka toiveita huuhdellaan? Millainen on toivevaskooli? Entäs se loppusijoituspaikka? Märkä ja pimeä? Liukas ehkä? Eiss.. meen maate.

Hevoslinimenttiä selkä kuumana ja relaksantit alkaa potkia. Fiilis aika chilli. Menis nukkuun ni vois lamppu sammuu aika hanakasti. Öitä. Kökköset.

Hyvää yötä ja hevosenelimen kuvia! Kuumana käydään, eikä siitä oo ku hetki kun sielä oli niin saaaaatanan kylmä. Sitä liniminementtiä justiisa siis tarkotin!

Mä kävin uimassa. On se vaan huojentavaa huomata että lähestulkoon kukaan muu ei osaa pestä itseään normaalisti. Kaikenlaista puljaamista ja outoa alapesua sitä joutuukin todistamaan. Minä pesen itseni täysin normaalisti ja ylväästi ja pidättäydyn koskemasta itseäni mihinkään. Ah tätä normaalia suhdetta elämän perustoimintoihin. Nyt arkkuun nukkumaan, hyvää yötä.

- - - Updated - - -

Kairan lumilinna alkaa sulaa.

- - - Updated - - -

Tekee mieli grillikylkeä.

Huomisen aivoriihi kerhon jäsenille:

Kuinka päästä pois työelämästä ja silti rikastua niin että pystyy ostelemaan kaikenlaisia härveleitä?

- - - Updated - - -

Mulla on samanmerkkinen puutarhuri. Edullinen kun tekee niittotyöt ruokapalkalla.

Mun entinen naapuri kitki itse.

Sataiskin.

Vitutus alkaa olla sen verran käsinkosketeltavan runsasta, että voisin veistellä siitä fallossymbolin koristeeksi työpöydälle...
Eiku paskat. Kyllä se tarttis oman puistonsa, jotta tila riittäis.

Back
Ylös Bottom