Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseasiassa ketunnenät meinasin laittaa muavikassien tilalle, mutta jos oikeen nätit ketunnenät löytää, käyhän nekin sitten. En ole kyllä koskaan vielä nähnyt nättejä ketunneniä, en tisseinä enkä kikkeleinä.

Nyt on kyllä muna suorana ja kivekset ketunnenillä kun loppuu aika. Vittu mä oon tehnyt kaikkee muuta kuin sitä tärkeintä ja nytkin mä vaan kirjotan tänne joutavaa paskaa sen sijaan että saattaisin homman valmiiksi. Haluan poistua työelämästä!

B-N_43.webp

Viimeviikolla olis ollu tissibileet.

Niin olis. Melkeen harmittaa ku ei päässy osallistumaan.

On.

Piti olla koipireisihommat, mutta ylipainon ja sählyn yhteenliittouman johdosta vasemmalla polvella ei taideta kyykätä ainakaan viikkoon.

Mullaki meinas olla koipireisipakarahommia, mutta mua ei ny minkää näkönen kyykkääminen huvita. Huomenna sitte.

Mä kuroin ja duunasin mun tissit jo eilen. Ja kävin myös penkkaamassa. AHAHHAHAHAHAHHAAA aissatana tää vitsi kyllä toimii

:lol2:

Minen duunaa tänää mitää. Eilisen röykkyytyksen jäljiltä selkälihat niin kramppipaketissa, että taidan vaan tehdä itte kepanttia ja rötvätä soffalla.

Muakaa ei oikeen liikunta ny jaksaisi kiinnostaa. Pitäisköhän kans vaan rötvätä?

- - - Updated - - -

Toisaalat jos kävin vähäsen vaan uimassakäymässä. Huomenna vois itten taas juosta reippaana pokana. Punttitouhuja en oo harkinnu ollenkaa. Ei pullota ei!

- - - Updated - - -

Mun huvitus punttiakohtaan on kuollut täysin päässiäisen jälkeen.

Kyllä niitä ainaki MIESnäkökulmasta katselee. NAIStissimausta en tiiä.

hihihihi, jäin kiinni. Olen kattonu Irman tissejä!

Salilla seinäruusuna käyty tissejä röyhkeästi kyyläämässä. En edes peitellyt katsettani. Minuutti kaupalla tuijottaa en kehdannut, mutta pakko näin natuna ottaa kaikki testosteronia nostava käyttöön. Ja minäkö muka sika. Puh, puhisen kuin susi. Röyhtäilen kuin vauva. Urahtelen kuin gorilla ja kusetan itseäni kuin koiraa. En siis siaksi itseäni haukkuisi.

Mä haluaisin nähdä ihmisnaisen tissit. Sellaset kivat. Olis kiva.

Back
Ylös Bottom