Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Raportti!

Söin 6 isoa voisilmänisua ja yhden korvapuustinisun. Nisuissa käytetty oikeaa voita ja voisilmä oli reilu. Nisut syötiin kiertämällä ensin reunus, sitten pohja ja viimeiseksi jäi itse voisilmä. Korvapuustinisussa ensin toinen korva, sitten pohja ja viimeiseksi jäi toinen korva.
Saippuoin myös pakarani.

Onko eventa kokeillut viikonloppuna kasvovoiteena ns. luomutavaraa? Oliko luovuttaja tuttu vai tuntematon?

Ihan oli omista varastoista.

No raha on kyllä hirmu kätevä kun näistä sovitaan. Mutta. Tarkkaile kohdettasi. Seuraile häntä vaikka M O T E R N I -lamppuisella susnalla ja odota että hän pysähtyy tankkaamaan. Ja nyt tulee se tärkein: jos hän aloittaa tankkausrituaalin sillä että hän avaa takakontin ja laittaa hanskat käteensä tankatakseen, UNOHDA! Nämä ns sävy-sävyyn miehet on pahimpia, hyvin hoidetuista käsistä voi jo lukea ensimmäiset vaaran merkit ja signaalit ongelmista!

- - - Updated - - -

Söin 6 isoa voisilmänisua ja yhden korvapuustinisun. Nisuissa käytetty oikeaa voita ja voisilmä oli reilu. Nisut syötiin kiertämällä ensin reunus, sitten pohja ja viimeiseksi jäi itse voisilmä. Korvapuustinisussa ensin toinen korva, sitten pohja ja viimeiseksi jäi toinen korva.
Saippuoin myös pakarani.

TÖRKEE!

En uskaltanut, saippuoitu pakara on sen verran liukas että olisi voinut sormi lipsahtaa.

Ooksäkin nähny sen videon? Vau.

Tuo on NAISten ainainen ongelma, sormet lipsahdusvaarassa aina kun saippuoi tai öljyää pakaroita

Ei taas, en haluu mitää näppiä ottaa ku on niin kiire töissä. Eli ei seksistisiä juttuja tänne.

Anteeksi, en puhu enää yhtään pakaroideni saippuoimisesta tai öljyämisestä ja vaarasta sormien lipsahtamiseen kesken toimenpiteen.

Olo on ku meidän Romeolla eilen päikkärien jälkeen:

26042014195.webp

- - - Updated - - -

Anna työsi minulle, jos sinulla ei ole sille käyttöä.

Mitä helvettiä, mistä sellaisen kuvan sait, ettei sillä käyttöä olisi? SIKA!

Mun olo on ku kiiskellä avannon reunalla. Sitä kituu. Kohta on täys paniikki, päivä loppuu ja kaikki on vaiheessa.

- - - Updated - - -

ehana hauva^

Oliskos se nyt sitten tissipäivä tänään?

Mä kuroin ja duunasin mun tissit jo eilen. Ja kävin myös penkkaamassa. AHAHHAHAHAHAHHAAA aissatana tää vitsi kyllä toimii

- - - Updated - - -

Mun offikessa kävi äsken keskivartalolihava ja erityisen vittumainen naishenkilö. Varmasti on polvi- ja selkävaivoja hänellä. Kehotin olemaan pojittelematta, siinä määrin vitutti se.

Back
Ylös Bottom