Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En juo enää ikinä.

Hih hih hih tuohan on juurikin se juomisen pikantti suola, ai miten mukavalta tuntuu taas normaali arki muutaman päivän päästä. Ja vain liiallisen juomisen ja sen lopettamisen ansiosta, samaa paskaa se on kuin ennenkin mutta ei tunnu yhtään niin pahalta kun on selvinnyt alkoholin tuomasta matalapaineesta. Hyvä! Illalla hikilenkki ja sieppari käyttöön vaikka ruispellossa ja huominen onkin jo aivan erilainen.

Minä ajattelin juoda keskiviikkona itselleni ainakin lievän alkoholimyrkytyksen. Seuraavan kerran taas 17.5. laivasimulaattorissa sama setti. Mutta mitäs nyt on taas ilmassa kun taaskaan ei huvita PAINAA. Mieluummin olisin kotona tekemässä omia hommia ja/tai mopoilemassa ylinopeutta täyskatetulla M O T E R N I -lamppuisella moottoriajoneuvolla.

Jos en tietäis että huomenna pääsee hierojalle niin vetäisin varmaan itseni hirteen.

Näin kerran internetissä videon, jossa hieroja käytti hieman liikaa hierontaöljyjä ja siinähän sitten kävi se vahinko, että käsi lipsahti auringonvalolta piiloon. Toivottavasti sulla käy vähintään yhtä hyvä säkä. Nimittäin, siinä videolla oli sekä hieroja että hierottava molemmat NAISia. Muuten olisi voinut olla hiukan nolo tilanne.

Näin kerran internetissä videon, jossa hieroja käytti hieman liikaa hierontaöljyjä ja siinähän sitten kävi se vahinko, että käsi lipsahti auringonvalolta piiloon.

Liikaa vai sopivasti?

Näin kerran internetissä videon, jossa hieroja käytti hieman liikaa hierontaöljyjä ja siinähän sitten kävi se vahinko, että käsi lipsahti auringonvalolta piiloon. Toivottavasti sulla käy vähintään yhtä hyvä säkä. Nimittäin, siinä videolla oli sekä hieroja, että hierottava molemmat NAISia. Muuten olisi voinut olla hiukan nolo tilanne.

No olipas sitten onni onnettomuudessa.. huh huh kamala tilanne jos miehen käsi olisi sillä tavalla livenny. Ai kamala. Minäkin harjoittelin kerran tuommoista yhden naapurin kanssa mutta se öljy oli saatana vieköön jotain kirpeetä sitruslikööriöljyä ja sehän poltti jättöreunaa niin turkasen pahasti. Kaikki seksuaali ja romanttisuus katoaa kun henkilön rektumia kirvelee niinkun olis sinappia. Siellä.

- - - Updated - - -

Mullakin on tää työhomma vähän niin ja näin. Onneks 13 minuutin kuluttua alkaa SUUNNITTELUpalaveri, siinä tulee taas illuusio että on palkkansa ansainnut. Mutta en tekis mitään jos ei olis pakko, tai tekisin: poistuisin työelämästä.

Meinaatteko muuten, kuntit, leipoa munkkeja?

Emmä. Ostan kovalla käteisellä jos sattuu ruveta tekemään vappuna mieli. Ääsjoen torilla, torikahvilassa, oli muuten kahvi ja munkki vain 2e. Hyvin edullista!

Kyllä mä ainaki. En ole aborginaali. Aivan sama mitä kylänmiehet ajatteloo.

Me sovittiin kaverin kanssa jo 15 vuotta sitten että parvekkeella juodaan kahvia mahdollisimman isosta mukista, etteivät naapurit tai ohikulkijat vain pidä köyhänä.

Mä teen sillä tavalla että jos siivoan tai teen muuttohommaa niin imuroin tai hävitän kaikki kolikkorahatkin. Siinä tulee äveriäs olo eikä rahaakaan kulu siitä huolimatta kovin paljoa. Suosittelen! Vappuna olis tarkotus leipoa munkkeja.

Mutta nyt jännittää että pääsenkö syömään, olenhan liikkeellä italialaisella moottoripyörällä.

- - - Updated - - -

Mä olen niin onnekas! Rikoin äsken muutaman lasipurkin vahingossa. :face: Ei näin.

Mulla kirpos kerran ote ja diskotyyppisessä ravintolassa meni peilipallo tuhannen paskaksi. Siitä se alamäki alkoi. Siinä oli arviolta 790 pientä peiliä.

Lounaaksi takareisikaaribaarissa spakettia ja j-lihakastiketta. Näin myös yhden parin MELKOISIA vappumunkkeja erittäin solakan naisen runkoon kiinnitettynä, kyllähän siinä ajatukset hieman harhaili makaroonin imeskelystä ihan erityyppiseen lipitykseen, prllprllprlllll... Mutta naapuri olis kyllä paheksunu rankasti, vaikka hän välillä mulle osottaa niitä itekin, muiden siis! Se on sillälailla söpöä toimintaa, että ihanku hän luulisi oikeesti, etten ole niitä hänen huomionsa kohteeksi joutuneita utareita huomannu jo hiukan aikasemmin.

Takareisikaarisaldo oli pyöreä nolla. Eli O.

Back
Ylös Bottom