Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naapurit on just tommosia hassuja höpönassuja. Mutta siinä tilanteessa on kaikkein paras sanoa että "no kappas vaan onpas melko MEHUKKAAT munkit, enpäs itse huomannut niitä alkuunkaan". Ihan käytännön elämästä olen huomannut tämmöisen seikon.
Voiko katoliseen kirkkoon liittyä netissä? Sillä vois olla positiivinen vaikutus italiaanon käynnistymiseen.

- - - Updated - - -

Mulla on tänään deadline päivä. Siihen on kuitenkin vielä kolme ja puoli tuntia eli löysät pois tässä vaiheessa.

- - - Updated - - -

Pakko vielä kertoa muisto Jyväskylän satamasta. Siellä oli jäätelötöttöröllä käheä ääninen plondi jolla oli MELKOISET vappumunkit MELKO solakassa rungossa. Se käytti koko roppansa verhona ainakin yhtä numeroa liian pieniä vaatteita. Vaikka ne oli liian pienet niin ne näytti JUURI sopivilta. Meinas vaan käydä niin että sen kulkiessa siinä terassilla meinasin moneen kertaan ihan tiedostamatta hyökätä siihen kiinni, samalla tavalla kuin jos näkee aivan liian täyteen annostellun hyytelömaljan kaatumaisillaan. Sitä yrittää salanmannopealla erektiolla pelastaa kaatumasta. Reaktiolla.

Mulla on jääkaapissa ns.perusvarasto.

- - - Updated - - -

Pakko kyllä kesällä käydä jyväskylän satamassa!

Aah, tässä Espanjalaista tuotetta:

oluttaoli.webp

Täytyy kyllä varoa, ettei käy keskiviikkona kuten Väätäiselle kävi tuossa muutama kuukausi sitten, inhottava akuutti kohtaus:

"- Tulin pahoinvoivaksi ja äkillisesti puklasin, tässä tapauksessa kahdelle sohvalle."

- - - Updated - - -

Kyllä naapuri olisi mielissään.

Jännästi vielä kahdelle sohvalle. Voi meitä veitikoita!

- - - Updated - - -

Naapuri ei tykkää yhtään!

- - - Updated - - -

Minun entinen naapuri oli kerran hirmu vihainen kun tulin yöllä erittäin rajussa humalassa kotiin ja mölisin ja huusin unissani. Se höppänä ei tajunnut että viinasta se vain johtui!

Minä leivoin tänään nisuja, illalla saippuoin pakarani ja jos oikein hurjaksi heittäydyn niin saatan nopeasti jopa puristella.

Tästä kaipailen reportaassia. Yksityiskohtaista mieluusti.

Onko eventa kokeillut viikonloppuna kasvovoiteena ns. luomutavaraa? Oliko luovuttaja tuttu vai tuntematon?

Oh noes, melkein lupauduin äsken puhelimessa omakotirakentajalle vastailijaksi. Olikohan se taas virhe? Nyt vasta tekeekin mieli kaljaa. Saatana.

Oli virhe. Kertarakentajat ovat pahimpia. Mitä tahansa sinulla onkaan nyt kesken, jätä se ja lähde välittömästi kaljaa myyvään liikkeeseen!

- - - Updated - - -

Tästä kaipailen reportaassia. Yksityiskohtaista mieluusti.

mmmm nisuja

- - - Updated - - -

tsnit tsni tsnit tsint muisk!

Noo, täytyy käydä huomenna kattoon kuvia ja minkälainen kynäniska siellä on vastassa. Eli jos kuvat on persepaperia ja koko rakentaja joku Vaughanin varren paksunen taistelija, jätän väliin. Paitsi jos saa korvauksen sovittua ns. kohilleen.

edit. Vaughani

782594.webp

Back
Ylös Bottom