Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas tyhjä olo. Maanantai, mutta duunasin tissit jo eilen.. sen lisäksi kävin salilla tekemässä penkkiä. AHAHAHHAAAa vitsi oli täysin omakeksimä.

Kolme päivää röitä, voi kauhistuksen kanahäkki ja Jeesuksen posket.

On melkoisia vitsiniekkoja ketjussa. Tylsemmät naikkoset on vaan nippusiteissä. Vitsi ei ollut omakeksimä vaan konsulttifirmalta tilattu.

Ei saa riittävästi soppaa.

- - - Updated - - -

Oliko jyväskylässä NAISihmisiä?

Hieno omakeksimien vitsin viikko alkamaisillaan!

Eilen kaadoin muuten kolme koivua, joista yhden kannon revin JUURINEEN irti. Ei menny ku 3 tuntia ja heti lähti. Kaks jäljellä. Taidan vappuna rempasta ne ns. juopon tuurilla irti vähän helpommin.

Italia

Sinulla on eniten hengenheimolaisia Italiassa.

Italialaiset ovat oikeita keskitien tallaajia. Ääripäät eivät ole heidän juttunsa.

- - - Updated - - -

Johnnyn kannattaa siis luottaa minun vikadiagnoosiin.

Jyväskylässä oli runsaasti paisti-kategoriaan kuuluvia NAISihmisiä. Kyytissä vaan oli yksi kaverin naapuri niin oli oltava vähän laput silmillä. Se on semmonen tarkka, ei saisi esim tsiikata pitkään muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä. Nipo.

Soppa diagnoosi pätee ennemminkin italiattaren omistajaan kuin itse pyörään. Nimittäin. Se kyllä hörähtää heti kun vaan saa kunnolla pyörimään mutta saattaa vaan naksahtaa tai sittenkin jos pyörittää niin tosi laiskasti, ikäänkuin viimeisillä voimillaan. Juuri sen tuntuinen että nippanappa pyörii mutta kipuna ei enää ole häävi.

- - - Updated - - -

Hieno omakeksimien vitsin viikko alkamaisillaan!

Eilen kaadoin muuten kolme koivua, joista yhden kannon revin JUURINEEN irti. Ei menny ku 3 tuntia ja heti lähti. Kaks jäljellä. Taidan vappuna rempasta ne ns. juopon tuurilla irti vähän helpommin.

Siis kantojen repiminen on tyyppiesimerkki semmosesta hommasta mikä sujuu HUOMATTAVASTI paremmin juovuksissa kuin selvinpäin. Selvänä se tuntuu pakolliselta ja vittumaiselta, humalassa se on ihan mukavaa ajankulua ja sahabensa haisee mukavasti nokkaan. Tuntuu raavaalta uroolta se.

Eilen mä kuljetin sitä henkilöautolla ja siinä meni tirskoo housuissa NAISkoiranulkoiluttaja joka oli itsekin NAINEN. Katselin sitä epähuomiossa sen verran että ajoin rotvallin reuna yli jalkakäytävän puolelle puolet auton pyöristä. Vähän se pomppi ja hätäsen korjauksen jälkeen vähän kumitkin ulahti. Siitäkin se naputti että ei tuolla tavalla saa tuijottaa muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä ja oli muutenkin karheena. Vein sen sitten kotiinsa.

Jyväskylässä oli runsaasti paisti-kategoriaan kuuluvia NAISihmisiä. Kyytissä vaan oli yksi kaverin naapuri niin oli oltava vähän laput silmillä. Se on semmonen tarkka, ei saisi esim tsiikata pitkään muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä. Nipo.

Minäkin olen suunnitellu mopoilevani tänä kesänä jyväskylään. Olen jo jopa tehnyt alustavia reittisuunnitelmia. Kerroppa jyväkylän paras NAISpaistijätskikiska.

- - - Updated - - -

Eilen mä kuljetin sitä henkilöautolla ja siinä meni tirskoo housuissa NAISkoiranulkoiluttaja joka oli itsekin NAINEN. Katselin sitä epähuomiossa sen verran että ajoin rotvallin reuna yli jalkakäytävän puolelle puolet auton pyöristä. Vähän se pomppi ja hätäsen korjauksen jälkeen vähän kumitkin ulahti. Siitäkin se naputti että ei tuolla tavalla saa tuijottaa muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä ja oli muutenkin karheena. Vein sen sitten kotiinsa.

HUOLESTUTTAVAN vakavaan suhteeseen olet ryhtynyt!!!!!!!!!!!!!!!1

Ehkä italiatar on tästä mustis, koska oletettavasti roplaat myös hänen lisäksi jotain muuta häntä.

- - - Updated - - -

Johny, tommoset nipot pitää jättää kotia ulisemaan.

Nii just. Sano sille kaverin naapurille, että kyllä kuule retinapoikamiehen täysiin oikeuksiin kuuluu vapaa NAIStrikooperseiden katselu.

Hyviä suunnitelmia! NAISpaisteja saa pongattua erittäin hyvällä todennäköisyydellä satamakahvilassa. Siellä on myös erittäin hyviä jätskitöttöröitä myynnissä. Täytyy vaan pitää huoli että ei kallista sitä töttöröä niin että pallot putoaa. Siellä on myös semmonen muoti että tullaan autolla satamaan juoksutrikoissa ja mennään siihen kahvilaan istumaan urheilijan näköisenä. Hurjimmat vetää nortinkin ne RÖHNISCHIT yllä. Kai niistä osa käy juoksemassakin sitä rantabaanaa myöten (jossa on paljon rullaluistelijoita, talvisin kahvilasta saa vuokrata RETKILUISTIMIA) mutta havaintojeni mukaan ei kaikki. Siellä on vaan hyvät mahdollisuudet ottaa juoksutrikoissa selfie facebookkiin tai jollekin muulle vitun ärsyttävälle internetsivustolle. Ilmottelet sitten kun alustavat suunnitelmat tarkentuu, otetaan vaikka porukalla ylinopeussakot.

- - - Updated - - -

Minä join jätskikioskilla pienen oluen.

Ylen testin mukaan olen henkinen kotimaani on Irlanti.

Luulitko olevasi suomalainen? Testaa! | Yle Uutiset | yle.fi

HENKINEN KOTIMAASI ON VIRO
Sinulla on eniten hengenheimolaisia Virossa.

Virolaiset ovat keskiverto*eurooppalaisia. Keskitien kulkeminen on heidän juttunsa, oli kyse sitten liikunnan harrastamisesta tai luottamuksesta tulevaisuuteen.

On virolaisillakin poikkeuksensa. Vain bulgarialaiset ja kroatialaiset käyvät vähemmän elokuvissa kuin he. Lisäksi he syövät vain vähän lihaa eivätkä uskonnolliset tapahtumatkaan heitä nappaa.

No mikäjottei, on siel nätei flikoi. Ja ees, hitusen lämpeempi(?) Välimerelle voisin silti muuttaa ilmaston takia

otetaan vaikka porukalla ylinopeussakot.

Ei onnistu. Italialaishenkiset keskitientallaajat eivät aja ylinopeutta. Caccicen etuvalon mopossa, jossa ei ole katteenpalastakaan saa kokea vauhdin hurmaa jo sallituissa nopeuksissa.

Italiattaressa on semmoset flektit molemmin puolin varttikatetta. Ne on suunnattu syylärille,ajosuunnassa eteenpäin. Olen suunnitellut kääntäväni ne puhaltamaan kuljettajaa kohti ja vielä niin että ne puhaltaa jatkuvasti. Siten saisi vauhdin tuntua jo pienemmissäkin nopeuksissa.

Back
Ylös Bottom