Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä odotan tissejä. Kahdelta suunnalta.
Hieno omakeksimien vitsin viikko alkamaisillaan!
Eilen kaadoin muuten kolme koivua, joista yhden kannon revin JUURINEEN irti. Ei menny ku 3 tuntia ja heti lähti. Kaks jäljellä. Taidan vappuna rempasta ne ns. juopon tuurilla irti vähän helpommin.
Jyväskylässä oli runsaasti paisti-kategoriaan kuuluvia NAISihmisiä. Kyytissä vaan oli yksi kaverin naapuri niin oli oltava vähän laput silmillä. Se on semmonen tarkka, ei saisi esim tsiikata pitkään muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä. Nipo.
Eilen mä kuljetin sitä henkilöautolla ja siinä meni tirskoo housuissa NAISkoiranulkoiluttaja joka oli itsekin NAINEN. Katselin sitä epähuomiossa sen verran että ajoin rotvallin reuna yli jalkakäytävän puolelle puolet auton pyöristä. Vähän se pomppi ja hätäsen korjauksen jälkeen vähän kumitkin ulahti. Siitäkin se naputti että ei tuolla tavalla saa tuijottaa muiden kuin sen kaverin naapurin pyllyä ja oli muutenkin karheena. Vein sen sitten kotiinsa.
Johny, tommoset nipot pitää jättää kotia ulisemaan.
Ylen testin mukaan olen henkinen kotimaani on Irlanti.
Luulitko olevasi suomalainen? Testaa! | Yle Uutiset | yle.fi
HENKINEN KOTIMAASI ON VIRO
Sinulla on eniten hengenheimolaisia Virossa.
Virolaiset ovat keskiverto*eurooppalaisia. Keskitien kulkeminen on heidän juttunsa, oli kyse sitten liikunnan harrastamisesta tai luottamuksesta tulevaisuuteen.
On virolaisillakin poikkeuksensa. Vain bulgarialaiset ja kroatialaiset käyvät vähemmän elokuvissa kuin he. Lisäksi he syövät vain vähän lihaa eivätkä uskonnolliset tapahtumatkaan heitä nappaa.
otetaan vaikka porukalla ylinopeussakot.
En juo enää ikinä.