Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa katella jos noita oppikirjoja löytyisi torrentteina. Esimerkiksi täältä http://kickass.to/books/ on ladattu lähde jos toinenkin...

Ei ole oppikirja vaan erään kapean erityisalan tutkimuskirjallisuutta. Ei löydy edes laitonta nettiversiota.

- - - Updated - - -

Enitenhän minua tuossa potuttaa että minun olisi pitänyt kyllä löytää tuo kirja jo pari vuotta sitten kun tätä työtä aloittelin.:wall:

Kai sitä vois jo nousta sängystä ylös. Lämpimät yöt alkaa olla tosiasia kun voi taas huoletta nukkua naked. Ny pitäis kyl jotain ees pukee päälle ja kipasta lähikauppaan hakee maitua. Illalla Megazonee ja kameleita.

Teetä, ulkona.

image.webp

Töttörörörööröö.

On meleko hiljaasta täälä. Keikkapaikalla. Kiinnijäämisen riski on minimoitu.

- - - Updated - - -

Mites Johnnyn italiattaren tulpat? Täs on aikaa vaikka tuumailla niitä. Oluthörppyjen välissä.

- - - Updated - - -

Tai Irman villasukka?

Nyt mä lähden koittamaan kastuuko vai kuinka, paanalle. Jyväskylän satamassa kahvit. Olut. Kahvit.

Mä niin teen tänään kovan jalkareenin. Kaivoin vielä kaapin perukoilta Crazee.

Illalla sit ajattelin läskeillä ruuan merkeissä. Alkoholiin koitan olla sortumatta.

- - - Updated - - -

Kuulostaa hyvältä! :thumbs:
Olihan se hyvö viikon päätös. Mutta huomasin olevani kohtuu harrastelija tasolla taas talven jälkeen tässä terassi puuhassa.

Eka paikka oli remontissa, joten ei päässyt. Jack the rooster ei ollut vielä auennut. Tammerissa huono valikoima. Bar Hemingway's oli taas kiinni. Ja Huviretki oli sit auki ja terassille paisto arska.

Ei ollut meillä helppo löytää terassia. Kun piti koittaa jotain muuta, kun passionia.

Edit: Kaiken kukkuras kaadoin Crazet näppikselle. Ois sille ollut muutakin käyttöö.

Olipa mahtavaa käydä salilla kunnolla flunssan jäljiltä! Ei ollut tuloksetkaan niin pahasti tippuneet. :)

Kävin tänään autokaupoilla.

Autokauppias sanoi kaikkien autojen kohdalla, että hänellä on samanlainen.

Oli rehellisen oloinen kundi.

Rahaakin on oltava, kun niin monta autoo.

Kyllähän joku 15 menee vielä alasti, minulla on muutenkin aina kauhean kuuma.

Sinä oletkin mies ja teissä miehissä on joku helvetinmoinen sisäänasennettu kestosauna. Teillä on aina kuuma ja vaikka emäntä vetäis jo kolmatta pilkkihaalaria päälle niin te roikutte avoimen ikkunan alla hikoilemassa.

Sinä oletkin mies ja teissä miehissä on joku helvetinmoinen sisäänasennettu kestosauna. Teillä on aina kuuma ja vaikka emäntä vetäis jo kolmatta pilkkihaalaria päälle niin te roikutte avoimen ikkunan alla hikoilemassa.

Mulla oli ennen tapana nukkua pelkän pussilakanan alla ja kun aamulämpötila ulkona tippui kymmenen asteen paikkeille, aloin laittaa ikkunan kiinni yöksi. Mikä lie vaivannut, lihava sitä kai vain oli.

Se on se kun miesten sydän on niin vahva että se jaksaa pumpata sitä verta mm.ääreisverenkiertoon. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Back
Ylös Bottom