Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Töttörörörööröö.

On meleko hiljaasta täälä. Keikkapaikalla. Kiinnijäämisen riski on minimoitu.

- - - Updated - - -

Mites Johnnyn italiattaren tulpat? Täs on aikaa vaikka tuumailla niitä. Oluthörppyjen välissä.

- - - Updated - - -

Tai Irman villasukka?

Erilainen rytmiskuva. Vain yksi kalja ja yhtet kengät. Eikä etes adidakset.

image.webp

- - - Updated - - -

Sitähän vois jäädä kiinni vaikka piereskelystä.

Mulla tuli tänään mieleen, että kamalasti mä dissasin Johnylle ranskattaria tuossa taannoin. Enkä muistanut, että multahan löytyy myös eräs ranskatar tuosta pihasta. Polkupyöräni on nimittäin Pösöö-merkkinen.

Erilainen rytmiskuva. Vain yksi kalja ja yhtet kengät. Eikä etes adidakset.

Sitähän vois jäädä kiinni vaikka piereskelystä.

Oho, uskalsit laittaa paremmat kengät. On ne hienot. Sielon niin kova meteli, että aika lujaa saat pierasta jos meinaat kiinni jäädä. Olettaen, että haju on huomaamaton.

Viimeksi muokattu:
Kyllä täälä tällähetkellä kuuluu kuiskauskin.

Ja kenkien kusikaste on suoritettu. Vähä kyllä harmitti!

Kyllä täälä tällähetkellä kuuluu kuiskauskin.

Ja kenkien kusikaste on suoritettu. Vähä kyllä harmitti!

No sielä on sitte tosi hiljasta.

Ennemmin tai myöhemmin ois kuitenkin sen joutunu suorittamaan. Ja tämähän vaan nyt kertoo, että miehet ei osaa sihdata.

Viimeksi muokattu:
Hieno suomennos C Moren Pain & Gainissa. "I spot people for living" = "bongaan ihmisiä työkseni". Vähän kuin Star Warsin "Maybe it's a drill" = "Ehkä se on pora"

Keilaamassa ja syömässä käyty työporukan kanssa! Olipas hauskaa. En tiennytkään, että olen synnynnäinen mestari keilaamisessa. :D

Kuka on keksiny perjantain keikalle väliajan? Täälähän nukahtaa.

Kuka on keksiny perjantain keikalle väliajan? Täälähän nukahtaa.

Eikö sielä oo ihmisiä pitämäs meteliä? Muutaman kerran sielä olleena mua on jääny vaivaamaan rytmikseltä erityisesti yksi asia. Olin sielä yhden naisen kanssa katsomassa jotain orkesteria x. Siinä sitten tuli toimittelemaan kaunis naisihminen, kyseli kuulumisia ja minä kans sulavasti esitin vastakysymyksiä, kun hän niin tuttavalliselta vaikutti. En vaan vielä tänäkään päivänä tiedä yhtään kuka hän oli :D Jänniä tilanteita!

Eikö sielä oo ihmisiä pitämäs meteliä? Muutaman kerran sielä olleena mua on jääny vaivaamaan rytmikseltä erityisesti yksi asia. Olin sielä yhden naisen kanssa katsomassa jotain orkesteria x. Siinä sitten tuli toimittelemaan kaunis naisihminen, kyseli kuulumisia ja minä kans sulavasti esitin vastakysymyksiä, kun hän niin tuttavalliselta vaikutti. En vaan vielä tänäkään päivänä tiedä yhtään kuka hän oli :D Jänniä tilanteita!

Öisit sääny piparia.

Ei tuollasella vanhojen ihmisten keikalla juurikaan metelöidä.

Joo sielä käy tommosia naisia. Mullekki on tullu sielä vieras nainen juttelemaan keskimäärin kerran vuodessa. Kerran melkeen sain!

Opinnäytetyön pitäisi olla valmis ensi viikolla. Tähän nähden ei ole lainkaan hauskaa, että löysin eilen myöhäisillalla olennaisen lähteen, josta en ennen ollut kuullutkaan. Siitä ei ole edes muuta nettiversiota kuin kallis e-kirja, jonka ostamiseen eivät rahkeet nyt riitä. No, onneksi Varastokirjastossa oli kappale, laitoin sen tilaukseen. Tulee joskus ensi viikolla. Millois tän mun työn piti olla valmis hä?!

Back
Ylös Bottom