Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin ottaa mun vinettolasista kuvan, mut se on muovia. Ego menee, ei pysty.

Otan sit himassa, kun juon viimesillä kolikoilla ostamistani riedelin laseista viintä. Näyttää et olisin kova jätkä!

Meinasin ottaa mun vinettolasista kuvan, mut se on muovia. Ego menee, ei pysty.

Otan sit himassa, kun juon viimesillä kolikoilla ostamistani riedelin laseista viintä. Näyttää et olisin kova jätkä!

Kova luu! Multa löytyy vain Riedelin viskilasit. Olen todennut Iittalan viinilasien riittävä mulle vallan mainiosti. Tulee liian kalliiksi ostaa joka rypäleelle oma lasinsa Riedelin Vinum-sarjasta.

Edit. Eiku on mulla Riedelin olutlasitkin.

Kova luu! Multa löytyy vain Riedelin viskilasit. Olen todennut Iittalan viinilasien riittävä mulle vallan mainiosti. Tulee liian kalliiksi ostaa joka rypäleelle oma lasinsa Riedelin Vinum-sarjasta.

Edit. Eiku on mulla Riedelin olutlasitkin.

Sen takia kannattaa ostaa vaan yleislasit. Kaapissa pölyttyy mulla Riedelin vinum rieslingit. Ja toki skumppalasit.

Mut on ne sen hintasia, että vähän saa kattoo antaako niitä jätkille, kun tullaan juomaan kyykkyviiniä ja tarkotuksena on humaltuminen. Se on aina 40 e, kun huitaset sen lasin hajalle.

Sen takia kannattaa ostaa vaan yleislasit. Kaapissa pölyttyy mulla Riedelin vinum rieslingit. Ja toki skumppalasit.

Mut on ne sen hintasia, että vähän saa kattoo antaako niitä jätkille, kun tullaan juomaan kyykkyviiniä ja tarkotuksena on humaltuminen. Se on aina 40 e, kun huitaset sen lasin hajalle.

Iittalan lasit onkin nimenomaan hyviä yleislaseja, vaikkei niissä samanlaista yleellisyyden tuntua olekkaan kuin Riedeleissä (lasi paksumpaa yms.). Jos satun rikastumaan täytyy Riedelin vinum-setit ostaa täytenä ainakin Syrah-, Burgundy ja Tempranillo-laseista. Kaikki siitä yli on jo vähän turhan hifistelyä.

Iittalan lasit onkin nimenomaan hyviä yleislaseja, vaikkei niissä samanlaista yleellisyyden tuntua olekkaan kuin Riedeleissä (lasi paksumpaa yms.). Jos satun rikastumaan täytyy Riedelin vinum-setit ostaa täytenä ainakin Syrah-, Burgundy ja Tempranillo-laseista. Kaikki siitä yli on jo vähän turhan hifistelyä.

Se on kyllä vaan niin mahtavaa juoda niistä laseista. En niin maussa huomaa ehkä eroo, mutta fiilikseen ja siihen oloon ne vaikuttaa. Mulla oli kans aiemmin iittalaa punkulle ja valkkarille, mutta kummatkin punkkulasit hajos tiskatessa, joten ostin vielä särkyvämpää tilalle. Nyt ne vaan tiskataan käsin ja lasi kerrallaan. Ei hajoo siinä varmana enään.

Stokkalla on hyviä tarjouksia joulun aikaan. Tosin samaan rahaan saa aina suoraan riedeliltä. Mut omani ostin stokkalta.

Huomenta. Helvetti tuota radiota. Ylex surisee häiritsevästi ellen pidä kättä radion päällä. Silloin kuuluvuus on täydellinen, mutta työn tekeminen hieman vaikeaa. Valintojen maailma.

En tiedä. Itekkin olisin mieluusti töissä kyllä vaikka kaikki sunnuntait.

EDIT: Mitä helvettiä? Pääsiäisen vapaat on näköjään ollu mulle palkattomia ja pekkanenkin jäänyt pois tilistä.

Tuossa on joku tietty kuukausimäärä, joka täytyy töissä olla, ennen kuin pyhät maksetaan? Hajoilin asiaan usein kesätöissä, kun juhannus oli aina siinä rajoilla.

Hattua pitää IMP:lle nostaa, kun on Jumalan pyhittämänä lepopäivänä mennyt sorvin ääreen.

Se on syntiä! iMPpia vielä rankaastaan siitä.

Kyllä. Mutta minä en näe työnteon liittyvän tuohon millään tavalla.

- - - Updated - - -

Vanhempana on sitten paremmin aikaa notkua työmaalla ku ei oo niin muita menoja.

- - - Updated - - -

Nyt en olisi mielellään työelämässä ollenkaa.

Back
Ylös Bottom