Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan paltsu. Ei mulla vaan oo koskaan. Henkilöstön virkistysiltamia on ollut, mutta homma meni jo ekalla reissulla niin perinteisesti etten muille reissuille lähtenyt. Hienoa kuskina seurata sivusta kun johtaja saa melkein turpaansa ja puolet porukasta on alasti porealtaassa.

Onko hän TP vai PK?

- - - Updated - - -

Minä esineellistän sitten kesällä taas ER:ää kun näen hänet kuitenkin teranssilla.

Olisikin PK, sitten esineellistäisin vielä enemmän. MP on tänään puhumassa meille täällä koululla.

En ookkaan tuota ER:ää nähnyt aikoihin salilla. Ei oo tarvinnut siis hävetä omaa rimpulointia.

Mäki oon haastanu useita kertoja. Kertaakaan ei oo kukaa lähteny. Tämä siis silloin epätoivoisina aikoina. Nykyään menen suosiolla yksin. HAH
No mut jos rankka esineellistäminen ja mm. ojentajien hiplaus ei haittaa, voit lähtee irman kanssa.

Mutta Irman kanssa en voi lähteä työkavereitten kesken kaljalle. Täyökaverikaljoittelustahan oli kyse.

Hei-l.

10173688_10203826662016985_3154699505649608175_n.webp

Mites Mypa? Minä en varmaan tunnistais muuten kumpi joukkue on kumpi. Joutuisi odottamaan että tulee eka maali.

Kerran olin 10 min peliä katsomassa. Kallista kaljaa oli.

Back
Ylös Bottom