Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat sanat. Osaa vituttaa, helvetti. Huomenna pyhitän koko päivän kaikelle mukavalle.Kylläpä ollut vittumainen päivä. Siis kaikki mahdollinen mennyt päin persettä perkele.
Olutta?
Samat sanat. Osaa vituttaa, helvetti. Huomenna pyhitän koko päivän kaikelle mukavalle.
Pääsin koirakalterien takaa kontista karkuun.kettu heräilly talviunilta!
No hyvä että edes pari, muuten olisin jo huolestunut. Teude + Olutta! + Kojootti = Kaikki mallillaan.Hmm, ehkä pari, tuskin hirveästi kuitenkaan. Seuraavana viikonloppuna pääsiäinen.
Ja irmalle uudet polkupyörän kumit lussahtaneiden tilalle+työt päälle.
No hyvä että edes pari, muuten olisin jo huolestunut. Teude + Olutta! + Kojootti = Kaikki mallillaan.
Oho! Millähän latauksella/luodilla mahtaa tos ammpua. Mietin vaan jotta minkä verran on luodilla nopeutta tuola lopus jos vielä vakaana pysyy. Ballistisestihan tuo on loistava kaliiberi, mutta on tuo piiiiiiitkä matka. Tuohon verrattuna omat näpertelyt 700 metriin 21:llä on lähinnä ku omaa jalakaansa sihtaalis :D
mä inhoan sitä et joku kertoo viikkoa aiemmin, et perjantaina saat yllätyksen. Mä olen nyt koko viikon arvuutellu mikä se on, jumaliste.
Verta nenästä! Jee! :dance: