Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unohdin ostaa kaljaa. Siispä kysymykseni kuuluu:

500016579.webp vai ardbeg-10-year-225x300.webp

Et taida olla täysin selvinpäin. Minäpä olen. Kohta panen maata.

Moon hotellis! Äsken yritin juoda napsua, mutta ei siitä mitään tullut niin joinki vaan pelkkää olutta. Karhuolutta.

E. Ja kuoharia. Hyi. Ne nousi vähän päähän. Hyi.

Tuo oli niin kuivaa, että alkoi vaan janottamaan enemmän.

- - - Updated - - -

Nyt alkoi vähän kaduttamaan, että se napsu jäi juomatta.

Sehän on vain hyvä, ei tartte syödä suolapähkinöitä että luonnollinen jano herää. Säästyy kaloreita!

- - - Updated - - -

Vielä ei ole myöhäistä!

- - - Updated - - -

Mä päästin tänään ekan lenkin italiaanolla. Lämpöä 4,7 laitteen digitaalimittarin mukaan ja vettä tuli kuin aisaa. Ja hymyilytti koko ajan. Kakspyttysellä laskee helposti ylinopeutta kun ei se kierrä niin kireesti. Kiehtovaa vai mitä neiti?

Oi! Tulee melkeinpä semmoinen olo että sinua kiinnostaisi oikeasti, hyvä! Se pelas ku unelma. Herhiläismäisempi ja raakempi kuin edellinen XJR. Siinä on selässäkin vähän niinkuin jockey vaikka ei se mikään kyykky olekaan. sitä on vaan niin kankee. se on vähän harmi että en pääse ollenkaan sen selkään ilman pieraisua. Nahkahousuissa tottakai! Nyt mä odottelen kuivaa keliä niin pääsee hakemaan vähän tuntumaa.

- - - Updated - - -

Mä taidan nuolasta vielä yhden alecoqin. Pikkusen vielä ja sitten yhdet.

Nahkahousuihin pieraisun täytyy tuntua ihan mahdottoman hyvältä.

Sitten kun hommaat italiaanollasi kyytiläisen, niin näytätte varmasti parittelevilta sammakoilta. Aika romanttista.

Minä taidan nyt nukahtaa.

Mulle tuli mieleen että houkuttelen kyytiin jonkun ihan mahdottoman lihavan ja isopäisen miehen. Sitten lasken jollain suoran pätkällä aivan saatananmoista vauhtia. Se se on huvittava näky.

- - - Updated - - -

Se mies verkkareissa ja minä ajoasussa.

Taksilla ovat taas ne ruojat ajaneet.

Miinnuu joku nainen kävi kovin snookerissa haastaan oluen peliin.

Hän oli ilmeisesti kovin optimistisella fiiliksellä.

Pelasimme sitten poolia lopputulemana 3-1 mulle --> free birra.

Hyvn pelas poolia, kyllä.

Back
Ylös Bottom