Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta hell-tall on tylsä matka ku vertaa tku-stokholmi saaristomaisemiin.

image.webp
image.webp

- - - Updated - - -

Ei onnistu!

- - - Updated - - -

Mikä on kun ei taidot riitä?

image.webp

- - - Updated - - -

Nonysse. On vissiin oikeinpäin.

- - - Updated - - -

Vau. Osasinpas.

- - - Updated - - -

Nakkeroida

- - - Updated - - -

Johnny vois myös pikku hiljaa nakkeroida tunnustustehtäväkuvan isosta Vtwinistä tänne.

Nyt pääministerin ilmoitettua jättävän tehtävänsä ja hallituksen ollessa muutekin sekaisin, on minulla oiva tilaisuus kaapata valta. Hähä, täältä pesee!

Leivoinpa ihan vittuillessani mustikkapiirakan.
Ajattelin ihan vittuillessani tehdä hirvenlihalasagnea.

Nyt pääministerin ilmoitettua jättävän tehtävänsä ja hallituksen ollessa muutekin sekaisin, on minulla oiva tilaisuus kaapata valta. Hähä, täältä pesee!
Heil. Kannatetaan.

Ja Tukholmasta sen verran, että sinne olis toukokuussa ns firman reissu. En todellakaan lähe.

Ja vielä toinen ja, oli muuten taas mp-messuilla ristuksen rumia busia. Jessus.

Otetaan kännykällä (näytön puolella olevalla pienellä ''face-cam'':illä) itsestä kuva --> ''selfie''. Teinityttöjen juttuja.
Kyllä mä tiedän mitä ne on, mutta mitä virkaa niillä on? Kuka tämän on keksinyt? Miksi Jersey Shore on olemassa? Miksi maailma on näin typerä? Mikä ihmisiä vaivaa? Mitä vittua?

Uusi vaatetus, kampaus tai muuten vain hehkeä olo? Aiemmin mentin esittelemään kavereille livenä, nykyään otetaan selfie. Ei se sen kummallisempaa ole. Oon itsekin ottanut parturikäynnin jälkeen joskus.

Sunnuntai on alkanut tehokkaasti, tein asken videohaastattelun minka deadline on vasta tiistaina, pesin pyykkia ja kohta selvitan mika olikaan quistclose trust ja mita siita pitaa tietaa toukokuun koetta varten. Lupasin myos itselleni etta tanaan en juo viinia enka syo suklaata.

Mä en oo selfieille muuta hyötyä keksinyt kuin perseiden ja tissien kyttäyksen. Ei kiinnosta paskan vertaa katsoa ihmisten naamoja, tiedän mä minkä näkösiä tutut on muutenkin. Ja tuntemattomat ei kiinnosta.

Back
Ylös Bottom