Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sitten laita käsiä konehuoneeseen. Se on syntiä.
Et sitten laita käsiä konehuoneeseen. Se on syntiä.
Minulla ej ole passporttia. Poistumiseni pohjoismaista on estynyt.

Ajattelin ihan vittuillessani tehdä hirvenlihalasagnea.Leivoinpa ihan vittuillessani mustikkapiirakan.
Heil. Kannatetaan.Nyt pääministerin ilmoitettua jättävän tehtävänsä ja hallituksen ollessa muutekin sekaisin, on minulla oiva tilaisuus kaapata valta. Hähä, täältä pesee!
Kyllä mä tiedän mitä ne on, mutta mitä virkaa niillä on? Kuka tämän on keksinyt? Miksi Jersey Shore on olemassa? Miksi maailma on näin typerä? Mikä ihmisiä vaivaa? Mitä vittua?Otetaan kännykällä (näytön puolella olevalla pienellä ''face-cam'':illä) itsestä kuva --> ''selfie''. Teinityttöjen juttuja.
Leivoinpa ihan vittuillessani mustikkapiirakan.
Ajattelin ihan vittuillessani tehdä hirvenlihalasagnea.
Ei niillä mitään virkaa ole, muutakuin laittaa instagramiin muiden massateinien tykkäiltäväksi.Kyllä mä tiedän mitä ne on, mutta mitä virkaa niillä on? Kuka tämän on keksinyt? Miksi Jersey Shore on olemassa? Miksi maailma on näin typerä? Mikä ihmisiä vaivaa? Mitä vittua?
Taidan laittaa jatkossa treenipäivyriin aina selfien liitteeksi.Ei niillä mitään virkaa ole, muutakuin laittaa instagramiin muiden massateinien tykkäiltäväksi.
Haistakaa ite!