Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikähän olis semmonen täydellinen ja rahakas kupru josta ei jäis kiinni? Tuo toiminimismiehen "lasku perään helposti ja onnistuneesti" on jo aika hyvä rahantekokonsti mutta vielä nopeampi olis nyt hakusessa.
Kupru? Volvo-Markkanen sanoi aikanaan, että pankeissa on rahaa ja sieltä sitä saa käydä hakemassa kun se loppuu.

kun kerran täällä kieliä puhutaan:

Ego sum abbas Cucaniensis
et consilium meum est cum bibulis,
et in secta Decii voluntas mea est,
et qui mane me quaesierit in taberna
post vesperam nudus egredietur,
et sic denudatus veste clamabit:
Wafna, wafna! quid fecisti, Sors turpissima?
nostrae vitae gaudia
abstulisti omnia!

(En mä oikeasti osaa latinaa.)

Ni-hao. Ping pong Taiwan pum pum .

Puolisen tuntia vielä. Onneks ei yhtään enempää kun katsoo näitä viestejä. ..

Tulevaisuuden talousnäkymät ovat askarruttaneet lähipäivinä. Ajattelin ratkaista ongelman, samalla ruokkien pelihimojani. Nyt tulevaisuuden talousnäkymät ovat yhä huonommat. Vittu.

En oikein osaa eritellä mikä seuraavassa kuvassa on parasta. Tässä teille vähän miesten roller derbyä.

image.webp

Tänään pistettiin vuosittainen hintalappu minun terveydelleni vakuutusyhtiön riskikategoriassa vaarallisimpien lajien mukaan.

Tunnen oloni nyt arvokkaaksi.

Minulle laitettiin suurimmiksi riskeiksi sormeen leikkaaminen keittiössä, silmävaurio puhdistusaineesta tai kaulinperäinen (itse instrumenttiin on oma kasko) kallo- tai aivovaurio. Tää on tätä ukkomiehen elämää

Ennen reeniä tuntu, että viis munkkia oli sittenkin liikaa. Treeni meni kuitenkin oikein kivasti, joten en valita. Viiden munkin treenilaturi for the win!

Back
Ylös Bottom