Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Menee vaan aina se yö valvoessa kun ei malta odottaa että pääsee siirtämään. Se on aina semmonen jännempi hetki elämässä. Siihen vielä lasi kuumaa maitoa niin voi jummijammi pojat!

Kuules santsumarupale, Uskon päivänä räplätään viisaria!

Ne onkin eri taidot ne kuin konekirjoitustaidot.

Kuinkahan paljon konekirjoitustaitoja on suomessa jo opetettu?:rolleyes:

Mikä on syömisikkuna? Joku ruokapaikka?

Voi vaikka ollakin. Itseni tapauksessa kyse on kuitenkin tällaisen kevyen käyttäytymis- ja syömishäiriön hoitamisesta. Pätkäpaastolla se lähtee.

edit. Tuohon alas: onneks mä asun okt:ssa. On siinäkin kaks kerrosta, mutta eihän siitä edes halvaannu välttämättä.

mä voin olla sun pakkis-kehari :D

gontsaales meni sanattomaksi, ni mä voin laittaa tän hänen puolestaan:

tumblr_m81tt8p5If1rn95k2o1_250.gif

Edit. nyt on vakavia käyttäjäperäisiä ongelmia.

Liitteet

• giphy.webp
    giphy.webp
    5,3 KB · Katsottu: 293
Hoomend kundit. Eile räägime rootsi keelt ja tana on toornis eesti keele kurs ensalgavaisil. Käyme tänä läbid alkoholi transportaamise metodid ja hinda läbiräägimise stateegia. Laupäiväl kursi tuleval osal fokustame seente müündi ja turgkauba prinsiipi. Oleme varaned suure jougo paakar Veikko Hursti ruogad, osalisdujad saava ilmase loonashedke piene maksu peräst.
Teretulemast!

Kohta lounas jo koittaa, eikä oo vielä hajuakaan mitä sitä suuhunsa työntäis.

Tässä kuitenkin välikevennyksenä työkaverille tekemäni piirustusaiheinen yllätys (sensuroin nimen pois, olenhan aikuinen):

vizi.webp

Jag är hungrig. Men jag är också tråkigt, eftersom jag kan inte äta så mycket om jag skulle vilja. Skolen skinar och fåglarna sjunger. I kväll går jag till judoträningen.

Ai miten ilahdutti tuo hyvällä maulla tehty älykevennys^^ Käytän tuota jatkossa sähköpostini allekirjoituksessa, olenhan aikuinen kiinteistöalalla. Se voi olla mukava jäänmurtaja, kosteusvauriokorjaus saa heti alussa lämpimän ja inhimillisen vivahteen.

nimim hometalossa asuu onnellinen perhe

TJ 3!!

Vielä pitäis käydä parturissa, apteekissa, optikolla ja pestä pyykkiä.

Sit vielä jaksaa vääntää rautalankamalli ja sivustosta leiska ja banneri. Sen jälkeen aivot narikkaan.

LOUNASSUUNNITELMA

-4cl sherryä ruokahalun herättäjäksi
-vuonankaali salaatti alkupieraisuksi
-viinikukkoa pääruoalla
-lisukkeena röstiperuna
-yhden jallun tähtipullo + rapukakku jälkkäriksi

*tilaaja ei vastaa mahdollisista muutoksista

Tänään luvassa korvatulehdus-potilaan hoitoa, ja vakavaa keskustelua harrastuksestani= onko se haitaksi parisuhteelle---> turhaa sanon minä :wtf:

Back
Ylös Bottom