Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hiano homma! Mutta onneksesi PakkoPulla.netin logistiikkapäällikön virka onkin lähinnä edustamistehtäviä sisältävää. Mm. keskimmäisestä autosta nousemista ja muuta rietasta.
Pitääkin olla varovainen, ettei käy kuten Britneylle autosta noustessa. Tosin siitä kuvasta tuskin mikään lehti maailmassa maksaisi pennin jeniä.

Misä mun kaik tärgge baber o? Vähän länsirannikon murretta.

Palatakseni energiatodistusasiaan: missä säästö kun saa kirjallisen todistuksen siitä minkä jo tietää, eli rakennus kuuluu energialuokkaan "sysipaska". Siitä tiedosta pitää vielä maksaa tonni + alvit. Kysynpäs vaan, taas otetaan markka pois kuleksimasta.

- - - Updated - - -

Markka = 0.17 euroa

Muttaku ei oo lahjoja eikä mitään hienoja vekottimia esim kuulakärkikynää, löytyy vaan tylsät sokerisakset ja velipoikakin on juoppo. Sitäpaitsi tuo nyt on niin pieni raha että sehän meillä valahtaisi muutenkin vaikka taksimersun penkin väliin.

Eli siis retkiluistelijan tapauksessa säästö syntyy seuraavan taksimatkan aikana, kun kanjonissa oleva setelinippu pidetään tiukassa puristuksessa, eikä päästetä rahoja luiskahtelemaan mihinkään epämääräisiin vakosiin.

PS. niska vähän jumissa, ja päivän työinto on käytetty.

Mulla loppui päivän työinto noin klo 7.03. Siitä huolimatta olen pystynyt ihmetekoihin. Mulla on ihan hakattu olo, eilinen selkärääkki sen teki. Tänään raiskataankin olkapäät oikein kunnolla. klo 16.30 alkaen Johnys Elbow rape.

- - - Updated - - -

Olavi Perkiömäki.

- - - Updated - - -

Johnys Elbow Rape feat. Olavi Perkiömäki

- - - Updated - - -

feat Sulevi Peltola

- - - Updated - - -

feat Syvän Joen Possukohtaus

Olavi oli muuten fiksusti maininnut harrastuksena suihkussa käymisen. Monestihan peräkylien poikamiehillä on hygienian kanssa vähän niin ja näin, nyt siitä ei tarvii huolehtia. Tulisko Olavi antaa vinkkejä lisää ja jakaa tarinoita?

Mitenkähän usein ja kuinka kovaa Johnny reenaa keskivartalopunnerruksia? Onhan hän retinapoikamies. Retina mc:n ehkä tuleva sukisuki-jäsen.

Mitenkähän usein ja kuinka kovaa Johnny reenaa keskivartalopunnerruksia? Onhan hän retinapoikamies. Retina mc:n ehkä tuleva sukisuki-jäsen.

Sen verran minäkin tiedän, että keskivartalopunnerrusreenin tauoilla hän käy tankkaamassa ravintolassa. Sisältyyköhän kyynärpääraiskaus tuohon treeniin kokonaisuudessaan?

Kuntit, olen vakavasti sitä mieltä, että nyt tilanne vaatii hieman tissejä. Ja kantajasta riippuen melko paljonkin käy.

No voi vittu cuntit(suomen kieli on kaunis, pitäkäämme hiljainen hetki tänään liputuspäiväänsä juhlivalle Minna Cuntille). Kielitaito teki ns tepposet.

Mutta kyllähän se verinen pihvi treenitauolla on se mikä toimii.

- - - Updated - - -

Tissit olis kyllä kivat. Rillipäät, älkää vaivautuko.

Kaikkien näiden vuosien jälkeen kunnon KEHU!!

"Sä oot tollainen helvetin iso äijä, mutta mä tykkään mäkihyppääjävartaloisista"

jes!

Se viiden munkin halpatarjous oli vielä tänäänkin... melkein pääsin ohi mutten sitten voinutkaan olla kulkematta lähtöruudun kautta. Kaks jo menny, taitaa mennä kaikki viis tänäänkin.

Aahh.. Niin lähellä, mutta kuitenkin niin saaaaatanan kaukana. Katsoin, että paisti-Kaira oli käynyt jättämässä tänne viestin ja oletin että hän oli tarttunut tissihaasteeseen. Noh, nyt oli tyytyminen sokerimunkkiselostukseen. Munkit on kyllä hyviä, varsinkin tuoreet. Ja sillälailla sopusuhtasesti sitä hilloo siinä keskellä, sitä on mukava lipitellä.

Onko teillä niissä munkkihommissa tuommoinen lipitysasuste mikä avattaressanne monsieur?

ps itsekin näkisin että paisti-kaira voisi esitellä vähän sulojaan, hyvällä maulla tietysti!

Onko teillä niissä munkkihommissa tuommoinen lipitysasuste mikä avattaressanne monsieur?

ps itsekin näkisin että paisti-kaira voisi esitellä vähän sulojaan, hyvällä maulla tietysti!

No munkkien lipityksessä tätä mainittua asustetta en ole tarvinnut, mutta joskus, kun maistelee hienostuneesti erityisen mehukasta piirakkaa, saattaa naamalle turskahtaa nesteitä. Tällöin on hyvä suojautua, jos haluaa päästä kasvopesussa helpommalla. Erityisesti kalapiirakat ovat tällaisia, kuten lohi- ja tonnikalapiirakka. Tomaattikastikkeella täytetty versio on erityisen tirskahtelevaa.

Back
Ylös Bottom