Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riittäs toki, mut ei oo kivaa kun toinen nimittää punttiksella käymistä "vitun tyhmäksi harrastukseksi" mjoo...pitäköön tunkkinsa
Ei kauheen pitkälle kantavaa kommentointia. Voisit huomauttaa asiasta ja kyseenalaistaa sen haluaako tuo jäppänäs että oot sit armoton läski tai laihaläski paskalla ryhdillä. Itse ainakin arvostan ja ymmärrän päivittäin liikkuvia ihmisiä. Tosin johtuu kai siitä, että oon sellanen itsekkin :D

Täytyy olla pikkasen kehari, että ymmärtää.

Riittäs toki, mut ei oo kivaa kun toinen nimittää punttiksella käymistä "vitun tyhmäksi harrastukseksi" mjoo...pitäköön tunkkinsa

Hö, olis vaan tyytyväinen et vosu pitää itsensä kunnossa. Tyhmä jätkä.

Mä haluun keharimuijan joka voi suojella mua. Hakkais kiusaajat ja kantais mut kotii. Taittais risut mun poluilta ja avais purkit joita itse en auki saa.

Elsu.. Ootsä mun kehari?

Mulla on vaan joka aamu kurkku kipeä. Onko mulla lipsahtanu jotain väärään rööriin, pikkusen niinkö futhermuckerillaki, mutta vähä eri tavalla...?

Mulla on vaan joka aamu kurkku kipeä. Onko mulla lipsahtanu jotain väärään rööriin, pikkusen niinkö futhermuckerillaki, mutta vähä eri tavalla...?

Säkin oot TÖRKEE!

En tiiä saatana. Syömisikkuna on auki vasta klo 11, ilmeisesti ei sovi ottaa aamulla noita omegoja yms hormooneja. Menee vartti ni tekis mieli hieman laatottaa. Mut, heti ku pääsee tänne töihin ni ottaa oikein kuule mustaa Kenialaista suun täydeltä ja nielee kaiken mitä on tarjolla niin alkaa helpottaan.

Mitäköhän mä söisin tänään...

Huomenta rapukakkuset!

Keho kasvaa niin että kirskuu. Doms joka paikassa on tosiasia. Nostaisin ehkä sivuolat vielä erityisesti esille, johtuu eilisestä Perkiömäen metodista, Elbow rape

Huomenna olisi perjantai. Hihii, kohta on siis viikonloppu!

Niin perkele onkin. Mähän olin ihan keskiviikossa, mutta nythän todellakin on torjantai.

Pitkästä aikaa sitä oikein odottaa viikonloppua, kun ei tarvii kotona olla tekemässä mitään epämieluisia juttuja kuten lepäämistä, syömistä, seksuaalihommia, saunomista yms. vaan saa taas muutaman listanpätkän laittaa paikoilleen ja maalata vähän seinää. Tä.

Muistakaa lapset, että työ ei tekemällä lopu. Ainakaan kotona.

- - - Updated - - -

^ Ai ai, mulla menee tää päivä vielä aerobisessa reenissä imurin varressa, mutta huomenna räjäytetään paikat. Taidan ottaa kans tuon elbow rapen ohjelmaan mukaan. Lisäksi bodaan käsipainoilla kaikissa asennoissa.

Ja palkkariksi kaikki pizzat kuudella eurolla!

- - - Updated - - -

Pitääkin pistää rahoiksi tv-shop tuotteella: Perkiömäki Method: Elbow Rape

Back
Ylös Bottom