Tuon Jaajon naamaki jo vituttaa.
Jaajo näyttää samalta kuin se kalpea kaveri Da Vinci koodissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon Jaajon naamaki jo vituttaa.
Jaajo on kyllä rehellisesti ruma mies.
Jaajo näyttää samalta kuin se kalpea kaveri Da Vinci koodissa.
N. 26:00 kohdalta alkaa!
Ei se kalpea mies kyllä yhtä ruma ole.
Anteeksi. Ei ketään saisi sanoa rumaksi.
Naaman lisäksi vituttaa sen jutut. Ei niitä jaksa kuunnella.
Ei mutta yhtä pervolla tavalla pelottava. Mietipä jos jonain aamuna heräis Jaajon tai saman näköisen miehen vierestä. En tiedä juoksisinko oksentamaan vai menisinkö psykoosiin.
No ei varmaan sais, mut valehtelukin on rumaa.
Tarkoitatko, että sun näkönen nainen on joskus niin humalassa että saattaisit ajautua Jaajon tai Jaajon näkösen kans samaan sänkyyn?
Ei mutta yhtä pervolla tavalla pelottava. Mietipä jos jonain aamuna heräis Jaajon tai saman näköisen miehen vierestä. En tiedä juoksisinko oksentamaan vai menisinkö psykoosiin.
No ei varmaan sais, mut valehtelukin on rumaa.
Ooh, Irmasta paljastuu ihan uusia puolia. Takakireys lisätään takasämpylän ominaisuuksiin! Herkku sen kuin herkustuu! Voiko sanoa, että jokin herkustuu?
Ja ilmoitusluontoisena asiana kaikille, joita saattaa kiinnostaa, ja samalla muillekin: ajoin äsken kesäkampauksen. Hiuksiin en koskenut!
Tietäisit vasn kuinka takakireä mä oikeasti olen!
Ehkä psykoosissa Jaajokin vaikuttais aikamoiselta saaliilta!
Tietäisit vaan kuinka takakireä mä oikeasti olen!
Ehdottomasti kävi niin että Irman takakireys nosti kuumottavuus ja sämpyläpisteet toiseen potenssiin. Tai samaan potenssiin mutta entistä härkäisempänä. Heti kun mulla on gsx1400, jossa on 650 kuutiota enemmän kuin esim gsxr750:ssa, lähden Etelä-Pohjanmaalle riiuulle mm ojentajat pullottaen.
Ehdottomasti kävi niin että Irman takakireys nosti kuumottavuus ja sämpyläpisteet toiseen potenssiin. Tai samaan potenssiin mutta entistä härkäisempänä. Heti kun mulla on gsx1400, jossa on 650 kuutiota enemmän kuin esim gsxr750:ssa, lähden Etelä-Pohjanmaalle riiuulle mm ojentajat pullottaen.