Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi prkl mä oon neitsyt. Uskalla ees katsoa mitä tuol sanotaan.
prkl. kai sitä on pakko kauppaan lähteä, ellen meinaa pelkällä kahvilla elää. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään ja mä flunssaisena ja laiskana en jaksais sitä täytellä.
Tottakai maksetaan. Mulle aamupaltsu on aamupalan tai kahvin nautiskelua varten. Sinne saakka mennään silmät ristissä ja aamupaltsussa vasta heräillään.Maksetaanko niistä paltsuista palkkaa? Koska te tytötä teette?
Olisin kyllä halunnut olla jousimies.
Skorpioni 24.10 - 22.11. Panopupu
Skorpionit ovat usein seksuaalisimmiksi tituleerattu horoskooppimerkki. He ovat tulisia ja eroottisia potenssiin sata ja heidän pauloihinsa on vaikea olla lankeamatta. Skorpionit eivät ikävä kyllä suhtaudu seksiin kovinkaan vakavasti, joten vaikka heiltä saattaa saada elämänsä kyydit, on heidän turha odottaa soittelevan sinulle enää uudestaan.
"eikä hän epäonnistu koskaan", siksi.
Mä voin ens kerralla ku näen sut niin salaa vilkuilla sua. Mitäs siihen sanot?
Älä nyt, määkin elän kahvilla! Tai no kuraa tää työpaikan litku on.
Söin mää tosin aamupalan aamulla.
Mul on vielä lounaaksi eilistä hirvikäristystä ja nyt hain ainekset, ni saan kaalilaatikkoa, lisäks kilo pähkinöitä, tonnikalaa, ja n.5kg kasviksia... eiköhän näillä nyt pärjää ton kahvin lisäks hetken.