Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

prkl. kai sitä on pakko kauppaan lähteä, ellen meinaa pelkällä kahvilla elää. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään ja mä flunssaisena ja laiskana en jaksais sitä täytellä.

Maksetaanko niistä paltsuista palkkaa? Koska te tytötä teette?

Ihme paltsuilijoita nämä nykyaikaiset työmiehet!

prkl. kai sitä on pakko kauppaan lähteä, ellen meinaa pelkällä kahvilla elää. Jääkaappi huutaa tyhjyyttään ja mä flunssaisena ja laiskana en jaksais sitä täytellä.

Älä nyt, määkin elän kahvilla! Tai no kuraa tää työpaikan litku on.

Söin mää tosin aamupalan aamulla.
Maksetaanko niistä paltsuista palkkaa? Koska te tytötä teette?
Tottakai maksetaan. Mulle aamupaltsu on aamupalan tai kahvin nautiskelua varten. Sinne saakka mennään silmät ristissä ja aamupaltsussa vasta heräillään.

Uuh ja aah, virallinen RRRakastelija! Tuo pitää muistaa liittää deitti-ilmoon. Olisin kyllä halunnut olla jousimies.

Rapu 22.6. - 22.7. Rakastelija
Ravut ovat todella tunteellisia, ja sen takia seksi ei olekaan heille pelkkä akti. He haluavat seksin olevan henkinen ja kaunis kokemus. Jos haluat harrastaa seksiä ravun kanssa, varaudu intensiiviseen kokemukseen - niin, ja siihen, että rapu saattaa pillittää liikuttuneena jälkikäteen.

Kai täst jotai pari-kolmekymppiä tunti saa. Emt. Ja pipareita mitä ei voo syödä jos haluu kesäkuntoon. Onneks on vihiriäistä teetä.

Ei olis kannattanu käydä kouluja. Nyt ei pääs hitsaa. Joutuu vaa paltsuilee.

deitti-ilmoitukset.webp

Tässä on niin paljon hyvää, että loppuviikon työmotivatsuunit löyty.

Skorpioni 24.10 - 22.11. Panopupu
Skorpionit ovat usein seksuaalisimmiksi tituleerattu horoskooppimerkki. He ovat tulisia ja eroottisia potenssiin sata ja heidän pauloihinsa on vaikea olla lankeamatta. Skorpionit eivät ikävä kyllä suhtaudu seksiin kovinkaan vakavasti, joten vaikka heiltä saattaa saada elämänsä kyydit, on heidän turha odottaa soittelevan sinulle enää uudestaan.

Tuota noin, minäkin olen skorpioni. Eli se tuosta tulisesta eroottisuudesta.

Ei voi, en nimittäin ole tunteellinen. Onhan sydämmeni satarosenttista jäätä.

- - - Updated - - -

Nyt ku noita luin niin oinas vois olla lähinnä mua.

Älä nyt, määkin elän kahvilla! Tai no kuraa tää työpaikan litku on.

Söin mää tosin aamupalan aamulla.

Mul on vielä lounaaksi eilistä hirvikäristystä ja nyt hain ainekset, ni saan kaalilaatikkoa, lisäks kilo pähkinöitä, tonnikalaa, ja n.5kg kasviksia... eiköhän näillä nyt pärjää ton kahvin lisäks hetken.

Olavi on rehellinen mies. Naisethan arvosti sitä. Miehekkään kovaa tekstiä mutta ķirjoittajan maskuliininen ote ei karkaa mauttomuuksiin.

Missä päivän kuva?

Mul on vielä lounaaksi eilistä hirvikäristystä ja nyt hain ainekset, ni saan kaalilaatikkoa, lisäks kilo pähkinöitä, tonnikalaa, ja n.5kg kasviksia... eiköhän näillä nyt pärjää ton kahvin lisäks hetken.

Kaalikeitto on parempaa! Viimeviikolla meni just 5 l kattilallinen ja loppu vielä viikolla piru vie kesken.

No mut kai noilla pärjää! 5 kg kasviksia alkaa jo maksaan rahaa. Koko talven vetänyt suomalaisia tomaatteja ainakin 4 kpl per päivä. Ei tarvi ees laskee paljon ois saanut jotain eines kuraa tuolla hinnalla.

Back
Ylös Bottom