Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei sun Irma sille tartte takasämpyloitä leipoo tai pesukomuuttia tarjoilla. Ja ratiossa on se hyvä puoli, ettei kenenkään naamaa tarvii katella. Paitsi jos Jenni Alexandrovasta on kyse, se sopii näköradioonkin. Taitaa se niitäkin hommia nykysellään tehdä.

Ja kyllä rumia saa sanoa rumiksi. Aivan samoin kuin lihavia saa sanoa ällöttäviksi läskeiksi.

Ei se kalpea mies kyllä yhtä ruma ole.

Anteeksi. Ei ketään saisi sanoa rumaksi.

Ei mutta yhtä pervolla tavalla pelottava. Mietipä jos jonain aamuna heräis Jaajon tai saman näköisen miehen vierestä. En tiedä juoksisinko oksentamaan vai menisinkö psykoosiin.

No ei varmaan sais, mut valehtelukin on rumaa.

Naaman lisäksi vituttaa sen jutut. Ei niitä jaksa kuunnella.

Ooh, Irmasta paljastuu ihan uusia puolia. Takakireys lisätään takasämpylän ominaisuuksiin! Herkku sen kuin herkustuu! Voiko sanoa, että jokin herkustuu?

Ja ilmoitusluontoisena asiana kaikille, joita saattaa kiinnostaa, ja samalla muillekin: ajoin äsken kesäkampauksen. Hiuksiin en koskenut!

Ei mutta yhtä pervolla tavalla pelottava. Mietipä jos jonain aamuna heräis Jaajon tai saman näköisen miehen vierestä. En tiedä juoksisinko oksentamaan vai menisinkö psykoosiin.

Tarkoitatko, että sun näkönen nainen on joskus niin humalassa että saattaisit ajautua Jaajon tai Jaajon näkösen kans samaan sänkyyn?

Onneks edes Jaajon näkönen miesei vilkaise muhun niin ei tuosta oo pelekoa! Omalla kohdalla kyllä veikkaan ennemmin psykoosia kuin oksennusta. Tai riippuu onko psykoosin harhat hyviä. Ehkä psykoosissa Jaajokin vaikuttais aikamoiselta saaliilta!

Ooh, Irmasta paljastuu ihan uusia puolia. Takakireys lisätään takasämpylän ominaisuuksiin! Herkku sen kuin herkustuu! Voiko sanoa, että jokin herkustuu?

Ja ilmoitusluontoisena asiana kaikille, joita saattaa kiinnostaa, ja samalla muillekin: ajoin äsken kesäkampauksen. Hiuksiin en koskenut!

Tietäisit vaan kuinka takakireä mä oikeasti olen!

Ehdottomasti kävi niin että Irman takakireys nosti kuumottavuus ja sämpyläpisteet toiseen potenssiin. Tai samaan potenssiin mutta entistä härkäisempänä. Heti kun mulla on gsx1400, jossa on 650 kuutiota enemmän kuin esim gsxr750:ssa, lähden Etelä-Pohjanmaalle riiuulle mm ojentajat pullottaen.

Haluaisin olla kuin Jaajo, niin ulkoiselta hapitukseltani kuin myös mieleltään. Mies on kaatanu naisia tuolla komealla naamalla ennenkuin meni naimisiin nätin vosun kans.

Ehdottomasti kävi niin että Irman takakireys nosti kuumottavuus ja sämpyläpisteet toiseen potenssiin. Tai samaan potenssiin mutta entistä härkäisempänä. Heti kun mulla on gsx1400, jossa on 650 kuutiota enemmän kuin esim gsxr750:ssa, lähden Etelä-Pohjanmaalle riiuulle mm ojentajat pullottaen.

Ihanaa! Ja mistä sä tiesitkin, että arvostan eniten miehessä mm. pullottavia ojentajia?!

Touche! Sieltä vilautettiinkin heti "mullaonisompikusulla" - virtuaalipippelikortti! Mut Johny kuules, vehkeet sen mukaan miten on kapasiteettia käsitellä! Mullon pienempi mutta nopeempi. Eikös se nopeus ookin valttia noissa naisasia-asioissa? Vai mitä helvettiä. Nyt tekisi mieli harjoitella taas naisviestintää, eli kaikki mitä mä just sanoin, ni päinvastoin.

Kökköset MC hoitaa kyllä uunin ku uunin täyteen patonkia.

Gsxr750 kolmosen kautta nelosen puhaltimilla jättää sen. Gsx1400:sen siis.

Yllättävänkin hyvin toimii tuo möhkö ja kuutiot joita en vielä edes omista! Voidaanko sanoa että virtuaalinen kamelintassusi napsahti jo kuutiohulluista aikeistani? En malta odottaa miten rumaa jälkeä sillä saakaan aikaiseksi sitten kun se on pistoolikyykillä muovattujen reisieni välissä ja mm pullottavien ojentajieni käskettävänä..? Täytyy hommata vielä kevlar vaifpiitteri.

- - - Updated - - -

Mitäs muuten tuumaatte kamelintassusta? Minusta tiettyyn rajaan asti ok, sitten jos alkaa näyttää kampaviineriltä niin pykäsee jo pikkusen.

Back
Ylös Bottom