MÖYKKYNEN
VIP
Vittu kun tää diettailu katkeilee aina näihin ihan turhiin cheattailuihin.
Olet melkoinen herkkuperse?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu kun tää diettailu katkeilee aina näihin ihan turhiin cheattailuihin.
Kai sen voi noinkin ilmaista.Olet melkoinen herkkuperse?
Eikä pelkästään ääni vaan koko minkki on kuuma. Minusta oli mukava kuunnella Jenniä Korporaatiossa, kun se puhui härskejä. Se vetosi minuun miehenä.
Tuosta daamista mulla on sanottavana vain: ei maistu. Ohjelmakin parani kun lähti.
Heikelä ei ole vielä oikein päässyt vauhtiin venejutuissa, ehkä sitten kun kevät hieman etenee.
Olikohan se venemessuilla vai missä, kun hänelle oli käynyt se "kuivuin kateudesta pystyyn" ilmiö:lol2:
Et sä kuitenkaan mitään pillua saa kun kännipäissäs vaan tappelet koko kesän, niin onhan se mukavampi olla iloinen läski eikä taistella tuulimyllyjä vastaan peitsi tanassa.No mä ketoilen jo, mut ku nytki tuli vaan haettua sipsipussi koska vähän teki mieli, pitäs kuitenkin kesään mennessä kiristää kunnolla niin ei paljo kannattas joka mielijohteesta juosta K-Markettiin hakee mässyä.
Lälläslää mää pääsinki uutisiin!
Uhkaava kolari: Stop-merkin takaa rekan eteen - Keski-Suomi - Keskisuomalainen
Ärsyttää ku polvi otti hyvän kolauksen niin jää nyt varmaan viikoks kyykkäilyt :(
Ärsyttää ku polvi otti hyvän kolauksen niin jää nyt varmaan viikoks kyykkäilyt :(
Lälläslää mää pääsinki uutisiin!
Uhkaava kolari: Stop-merkin takaa rekan eteen - Keski-Suomi - Keskisuomalainen
Aamulypsyssä oli joku hassunhauska parisuhdekisa joskus vuonna 2005. Siinä kysyttiin pariskunnilta viimeisimmästä seksiaktista ja jos molemmat vastasivat samalla tavalla kolmeen kysymykseen, voittivat lemmenloman jossain Kuusamossa. Kysymykset taisivat olla jtn kuinka kauan, missä ja miten.
Kerrankin yksi mimmi vastasi viimeiseen kysymykseen hävyttömästi että peppuun vaikka oikea, puolistolta kuultu vastaus olisi ollu keittiön pöydällä.
Ja silloinkin niillä oli joku anoppi kylässä.
Liian rietasta mulle.
Tuon Jaajon naamaki jo vituttaa.