Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulin just että NSA:n koodinmurtoon ja kryptologiaan tarkoitetun supertietokoneen avulla selvitettiin mistä tuo nimimerkki irtakk tulee. Aika poikia.

Taidan dataa sängyssä ja nukahtaa. Villiä menoa.

No mähän kräkkäsin sen jo aikaa sitten. Se on Katri K, lempinimeltään Irma. Tykkää astioiden pesusta ja leipomisesta, käyttää mustia aluskalsareita ja ostelee kulahtaneita huonekaluja.

Se on aina hieno hetki, kun joku kokee valaistumisen tämän nimimerkin kanssa. Kuinkahan vaikea se sitten olisi, jos se olisi vielä irtaktak.

No mähän kräkkäsin sen jo aikaa sitten. Se on Katri K, lempinimeltään Irma. Tykkää astioiden pesusta ja leipomisesta, käyttää mustia aluskalsareita ja ostelee kulahtaneita huonekaluja.

Sää unohdit mun lempipuuhalistasta käsityöt.

Meikäläinen paineli himaan ennen yhtätoista tekee itteleni voileipää ku muut jatko ryyppäämistä mä en ees juonu, enkä polttanu yhtään kessua.

Syyt:

- Koira itekseen kotona
- Ei oo rahaa
- Lopetan polttamisen

Oli muute hyvät treenitki tänää :)

Röökin polttaminen on kyllä jotakin niin dorkaa hommaa, etten pysty käsittämään.

JAHAS! Jatkiksen kello on neljä minuuttia edellä, ei se ole vasta kuin kolmea vaille!

Laskeskelin tuossa hiljaa mielessäin, että montako kertaa olen päässyt tutustumaan naisen pyhimpään ja salaisimpaan puutarhaan.

Päädyin seuraavaan lopputulemaan:

Heh.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Uh, olinpa fiksu ja kotiuduin illalla keikalta ajoissa ja lähes selvänä kotiin. Nyt voi hyvillä mielin nauttia aamuauringosta, kiireettömästä aamupalasta ja parin tunnin päästä alkavista treeneistä. Lisäksi keittiönpöydällä odotti aamulla EMP:n lahjakortti!

Työpäivä melkein ohi.

On tää vaikeeta "hypätä uuteen projektiin" ku koko poppoo iha kujalla... Toivottavasti olen edes vähän avuksi :)

Työpäivä melkein ohi.

On tää vaikeeta "hypätä uuteen projektiin" ku koko poppoo iha kujalla... Toivottavasti olen edes vähän avuksi :)
Maailmassa ei ole yhtään projektia, jossa ei oltais kujalla.

Ja mitä isompi projekti on, sitä pahemmin ollaan kujalla. Eurajoelta löytyy yksi esimerkki.

Kas, auringonpaiste saapui tännekin. Melko keväinen ilma.

Käsi_työ_hommat, kiinnostus nolla, on paha olla. Älkää lapsukaiset koskaan muuttako keskeneräiseen taloon/asuntoon/yömajaan. Aavistuksen vitutteloo tämmönen listahomma.

Eilen soitettiin kesätyöpaikasta ens kuussa haastattelu :dance2:

hitto hyvä että en kussut sitä ku soittivat yksityisestä numerosta nii aluks aattelin et joku jonne pärinöissään soittelee pilareita ja painoin punasta luuria onneks soittivat hetken päästä uudelleen ja vastasin.

Tuliko hyvää piffiä?

Ei tullu maha kipeeksi eli ei se epäonnistunu.

Iski aavistuksen kahvakuumetta, ku liivimies ajeli harrikalla äsken ydin kes kustassa, kun olin ulosteellä katselemassa naisten perseitä. Ei ollu häävisti naisia liikenteessä.

Back
Ylös Bottom