Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on maaliskuu. Kevättä rinnassa?

[video=youtube_share;xBHKm_goxA0]http://youtu.be/xBHKm_goxA0[/video]

jaha, joku mainitsi pizzan, rupes tekee mieli ihan hulluna, mut mul on vaan katkarapu-fetasalaattia :(

Voin lohduttaa sua, oli niin hyvää että söin kaiken. Ei tarvii enää himota sitä.

Seuraavaksi vuorossa Corona - la cerveza mas fina.

+mokkapalat.

Kiitos vokotille retkeilymusiikista ja futermukerille proosasta. Voi kerpele tää retkeily on joskus rankkaakin eikä ehti sättäillä. Ny mulla o tuplapukki etessä, katotaan romahanko mie.

ääh, mul on nälkä. Mut ei viittis toisen nokan eessä vetää pizzaa ja ben&jerryssiä, kun toine on dieetillä.

Kerronpa teille tarinan: vuoden 2010 pudotin painoa Judon Finnish Openiin. Olin ilmoittautunut alle 73-kiloisiin ja pudottanut jo 8,5 kiloa, kun kisoja edeltävänä päivänä päätin mennä porukoilleni hengailemaan. Siellä oli vain veljeni, joka teki erittäin vittumaisen tempun. Hän nimittäin haki kylmästä kokistökin, avasi sen, virnisti leveästi ja otti huikan. Silloin teki mieli pahoinpidellä se rääpäle. Kerran aikaisemmin hän teki käytännössä saman tempun, mutta veti vieressäni Aino-suklaajätskiä.

En ole unohtanut, sillä olen pitkävihainen sukulaisianikin kohtaan.

Täällä on näköjään vähän yhdellä jos toisellakin ollut tänään pitsapäivä. Mä söin äsken rullakebabin, joka maistui ihan yhtä pahalle kuin aina ennenkin. :rolleyes: Seuraavaks sumppi pihisemään (no pun intended) ja öihin töihin, eli operaatio KouluHomma käyntiin. Väitän, ettei kukaan oo yhtä taitava jättämään asioita viime hetkille ennen deadlinea... :face:

Mää kattelen ammattilais-BJJ:tä, saivat viimein äänetkin toimimaan. Illan päälle taitaa joutua lähteen vähän seurakavereiden kanssa radalle. Kauhee deeku minustaki tullu. Hyi.

Jumalauta! Laukesin 1000 orgasmin voimalla, kun löysin tämän legendaarisen keskusteluraidan YouTubesta. Luulin tämän jo kadonneen bittiavaruuteen, sillä viime kuuntelukerrasta taitanee olla lähemmäs 4 vuotta.

Ilman tätä YouTube ei olisi mitään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei ollenkaan paha. Lähisiwassa oli vähän heikko valikoima, niin minä tyydyn tähän vaniljajätski-kaakaojauhe-yhdistelmään. Mut on hyvääää.

Järjetön karamellihimo ollu koko päivän. En oo langennu. Äsken mietin ihan tosissani, pitäskö lähtee Nesteeltä ostaan limamöllejä. Sitten otin kahvoista kiinni kun alko huippaan. Se autto ja nyt tekis mieli taas oksennella ympäriinsä.

Back
Ylös Bottom