Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mullekin on jäänyt tuo Eventan Ninja mieleen. Ikävästi. Onkohan interretissä semmosta kuvaa missä olis n 200kg morsian semmosen KTM superduken selässä?

Eikun se oli HD.

Eijole!

Mutta ehkä tämän kuvan myötä alkaa Johnylle työt maistua.

ford.jpg

Mukavaa tää lukulomalla oleilu, ainoo vaan et lukeminen meinaa vähän jäädä kun tulee tehtyä kaikkee muuta asiatonta, mm. moottoripyöräkuumeessa päivittäinen usean tunnin moottoripyörien ja moottoripyörävideoiden katselu. Tarttis ottaa itseään niskasta kiinni ton lukemisen suhteen että saan keväällä sen lakin päähän. Jos sitä menis nyt laittaa aamupalaa ja sit alkais päntätä matematiikkaa...

Olisinpa minäkin vasta herännyt, mutta pitänyt olla töissä jo pitkään.

Nyt lukeen ja katselet niitä mopoja sit yöllä, kun pitäis nukkua. Noin se itellä menee :D

Eikun se oli HD.

Eijole!

Mutta ehkä tämän kuvan myötä alkaa Johnylle työt maistua.

Eventa on sitte poseerannut parinkin eri pyörän päällä. Kauhee tyrkky! No nyt on kyllä semmoset tyttäret kuvissa että alta pois. Voi jumalauta! Onkohan se sillä tavalla että kun neiti haluaa päästä pois uimahousuistaan niin ainut vaihtoehto on turvavyöleikkuri?

Olisinpa minäkin vasta herännyt, mutta pitänyt olla töissä jo pitkään.

Nyt lukeen ja katselet niitä mopoja sit yöllä, kun pitäis nukkua. Noin se itellä menee :D

Tuleehan niitä välillä sillonkin katottua :D kauheen raskasta vaan yrittää heti herättyä avata joku oppikirja, ei oo mun juttu, oikeestaan koko lukion vedin läpi aika tuskasesti ja väkisin ihan vaan siks että on paremmat saumat jatko-opinnoissa (vaiken ikimaailmassa aio pyrkiä yliopistoon tms. vaan pelastusopisto/poliisiamk). Oon enemmän käytännön kuin teorian ihminen ja tää kolme vuotta pulpetissa istumista on ollut kaikenkaikkiaan aika paskaa, onneks enää loppurutistus jäljellä :D Pitäis vaan yrittää lukea ettei yo-todistukseen tuu pelkkää B:tä ja C:tä vaan sais ees yhen äMmän ja jäis ne B:t kokonaan veke.

Täyttipähän kerrankin joku minunkin jalkovälini.

Laik nevöbifoo. Mites täytöt tämän jälkeen? Aikasemmin on ilmeisesti täytettä riittänyt, onpahan sulla tuo maailman yleisin sukupuolitautikin päällänsä.

edit. kömpelö viittaukseni liittyy siis tähän diagnoosiin "elämä on sukupuoliteitse tarttuva tauti, joka päättyy aina kuolemaan". Anteeksi että vertasin jälkikasvuasi tautiin. Taidan itse olla sairas. Nyt mä viimestään joudun helvettiin...

Pitäis vaan yrittää lukea ettei yo-todistukseen tuu pelkkää B:tä ja C:tä vaan sais ees yhen äMmän ja jäis ne B:t kokonaan veke.

En tunne nykyaikaa, mutta mä en oo ainakaa tarvinnu tuota läpyskää koskaan. Eli mun tapaukses on ollu aivan sama mitä kirjaimia siinä on, se on riittäny että sen on käteen saanu.

iltapäivän galluppi:

MIKÄ ON SUOMEN KIELEN KAUNEIN SANAPARI?

- - - Updated - - -

En tunne nykyaikaa, mutta mä en oo ainakaa tarvinnu tuota läpyskää koskaan. Eli mun tapaukses on ollu aivan sama mitä kirjaimia siinä on, se on riittäny että sen on käteen saanu.

Etkö siis tunne nykyaikaa?

Onkohan se pöytävaraus vielä voimassa. Satan's Revengee alku-, pää- ja jälkiruuaks. Myös amuusbuuschina samaa kastiketta.

- - - Updated - - -

iltapäivän galluppi:

MIKÄ ON SUOMEN KIELEN KAUNEIN SANAPARI?

En tiedä kauneimmasta, mutta tämän hetken kaunein sanapari taitaa olla: "Mä nielasin" tai "Annan kakkoseeeeeennnnnnnggggmmmhh!!!1"

mun on aika vaikea päättää kauneinta, niitä on niin pirusti esim

-unelias jänis
-verinen kakka
-ja toki tuo "annan kakkoseeeeeennnnnnnnggggmmmmmhh!!!"

Pitäis vaan yrittää lukea ettei yo-todistukseen tuu pelkkää B:tä ja C:tä vaan sais ees yhen äMmän ja jäis ne B:t kokonaan veke.

Hah, mulla ku alko lukuloma menin raksalle töihi tois puol suome. Lapio kädessä kaivinkoneapulaiseks :D ja kirjotinhan mä parasta A ryhmää. Matikka ja enkku vähä parempi, kaik muut A. Tosin ihan ok sen kuutosen keskiarvon päätteeks.

Silti saa nykyään pitää paltsua päivittäin:D ja retinoida. On BSceetä ja kohta MSceetä (jos viittis, mutta mukavuusaste)

Huh kun oli kamala kiire. En oo ehtinyt sluibailemaan ollenkaan töissä. Kahviakin sain vasta nyt.

Muttei ne kiinalaiset meikää niin hirveästi vihanneetkaan. Sain passinkin takasin ja siihen hienon viisumin. Epäonnisempi oli se jamppa, joka oli mua ennen sinne mennyt ja sai jonkun toisen henkilön passin. Toivottavasti löysivät oikean, hirmu ikävää lähteä reissuun ilman semmosta.

Oon edelleen sitä mieltä, ettei ne kiinalaiset mitään ruudinkeksijöitä oikeasti ole vaikka Pernod niitä rakastaakin.

Pakko tarttua vokotin vinkkiin ja alkaa norkoilla. Kun ei tuo työ kiinnosta.

- - - Updated - - -

Mutta hey ladies, watch out, retkiluistelija-man is almost here..

Back
Ylös Bottom