Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sehän sopii kakkaamiseen sit ku nyrkki perseeseen! Ei oo nimittäin mitään ruusunterälehtiuutetta nyt. V-PENis tekee tuhoaan.

Totta! Varo nyt sitten ettet ajattele liikaa, voi olla että joudut oksentamaan lisäksi.

Mä en tykkää pienimmästäkään kivusta. Erityisesti välttelen ulkopuolisten aihettamaa sellaista.

Meinasin jo sanoa, että kukas siitä kivusta nyt sitten tykkäis, mutta ei kyllä varmaan kannatakaan. En olisi kovin uskottava.

Tj21, alkas pikkuhiljaa intti olemaan taputeltu. Paino noussut "Suomen suurimmassa kuntokoulussa" noin 10kg vaikka en olekkaan mussuttanut sotkunmunkkeja yms roskaa juurikaan :D Intin jälkeen alkaa heti kiristely. 9kk lennostossa spollena on suhteellisen lepiä, pääsee kyllä salilla käymään ihan hyvin, lukuunottamatta leirejä tietysti. Joulukuisen äksidentin jälkeen ,jossa patellani luksoitui taas eli polvilumpio meni sijoiltaan jääden möllöttämään polven sivustaan, ei ole turhan rankkaa enää ollut. Polvi siinä kunnossa nyt lukuisien sijoiltaanmenojen johdosta että intin jälkeen melkein suoraan leikkauspöydälle olisi mentävä.

En todellakaan oksenna, oonhan mä sentään nähny sun jääkaapillakäyntikuvan. Ei ihan joka naikkosella tommosta komuuttia nimittäin ole!

Kuvakulma hämää.

Retina ilmoittelee, että kohta loppuu akku! Jaksaisinkohan kierähtää sängyn toiselle laidalle ja laittaa sen lataantumaan.

komuutti.webp

Sehän sopii kakkaamiseen sit ku nyrkki perseeseen! Ei oo nimittäin mitään ruusunterälehtiuutetta nyt. V-PENis tekee tuhoaan.

Alkaako olla puristukset kohdallaan? Olen lievästi pettynyt doximyciiniin, lupaavan alun jälkeen alkaa turbiinissa kierrokset hiipua ja ahtopaineet laskee.. hhhmyh. Mä olin jo suunnitellut että saan omavaraisesti tehtyä tiiviysmittauksen energiatodistusta varten.

Kuponki jätetty, nyt vaan ootellaan.

Aika hyvät piisit täällä S-lahden asiakaspalvelussa, huomaa kyllä ettei ole DJ Irma dekeissä.

Perhana nyt kaivattais ihan vinkkejä siihen että millä sais työinnon takaisin. Mua ei oikein meinaa huvittaa, ihan väkisin vääntämistä. Väsyttääkin kun tuli syötyä semmosia rusetin muotosia makaryynejä kanan kanssa.
Tässä kaikenmaailman pesukomuutit mielessä mutta esim työasiat ei oo yhtään mielessä.

- - - Updated - - -

Ööö...en oo niitä nähny, eli ei pysty tietään. Mutta olen nähnyt eventan satulassa. Terapia on kyllä hieman auttanut.

Mullekin on jäänyt tuo Eventan Ninja mieleen. Ikävästi. Onkohan interretissä semmosta kuvaa missä olis n 200kg morsian semmosen KTM superduken selässä?

Perhana nyt kaivattais ihan vinkkejä siihen että millä sais työinnon takaisin. Mua ei oikein meinaa huvittaa, ihan väkisin vääntämistä. Väsyttääkin

Olin eilen täydellisesti samassa tilanteessa. En keksinyt sille ratkaisua.

Mulla kävi kans vanhanaikaset thaikkulassa (puoltoistamielistä), kun nielasin työinnon nuudelin, kanan, pähkinän, kasvisten ja munan mukana kurkusta alas. Olis pitäny syödä pelkkää Satan's Revenge naga yolokia -kastiketta lusikalla:

JA

edit. Jostain syystä tää ei hyväksy tota alottaan tietystä kohdasta, joten kohdassa 3 min 54 sec päästään asiaan alemmassa videossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom