Aah, alakerran paskaripulivittu-lounas vaihtukin aivopiereskelyn johdosta thaimaalaiseen lounaaseen klopaalisesti paikallisessa thaikkuravintelissa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän sopii kakkaamiseen sit ku nyrkki perseeseen! Ei oo nimittäin mitään ruusunterälehtiuutetta nyt. V-PENis tekee tuhoaan.
Mä en tykkää pienimmästäkään kivusta. Erityisesti välttelen ulkopuolisten aihettamaa sellaista.
Totta! Varo nyt sitten ettet ajattele liikaa, voi olla että joudut oksentamaan lisäksi.
En todellakaan oksenna, oonhan mä sentään nähny sun jääkaapillakäyntikuvan. Ei ihan joka naikkosella tommosta komuuttia nimittäin ole!
Kuvakulma hämää.
Se on jonkinlainen luonnonlaki, että puhelin soi kun alkaa syödä. En vastaa, perkele.
Miten?
Sehän sopii kakkaamiseen sit ku nyrkki perseeseen! Ei oo nimittäin mitään ruusunterälehtiuutetta nyt. V-PENis tekee tuhoaan.
Mitäs vikaa on Irman dekeissä?
Ööö...en oo niitä nähny, eli ei pysty tietään. Mutta olen nähnyt eventan satulassa. Terapia on kyllä hieman auttanut.
Perhana nyt kaivattais ihan vinkkejä siihen että millä sais työinnon takaisin. Mua ei oikein meinaa huvittaa, ihan väkisin vääntämistä. Väsyttääkin