Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumatsuikka mä kerron mun eläimet.. eikun treeneistä. Ihan vaan vähän leuhkiakseni:

su: tissit ja jalat (perse)
ma: olkapäät ja jalat (perse)
ti: hauberi ojentaja ja jalat (perse)
tänään: retkiluistelu ja pena ja kyykky (perse)

kuten huomaatte, väännän inhokkiani jalkoja (persettä) tätä nykyä melkein joka treenissä.

- - - Updated - - -

Se kuumeilu kesti vaan yhen illan ja su-ma välisenä yönä hikoilin pienen sian lailla sen pois. Kurkku on vaan vtun kipee. Mut nyt mulla ja KeskisVesalla on jotain yhteistä, kun kuulostetaan molemmat siltä että ois peruna kurkussa. :haart:

Olitko liukas kuin saippua silloin yöllä? Ihan vaan ammatillisessa mielessä kiinnostaa.

Meinaatko ryhtyä hurrrmaamaan naisia pakaroillasi?

Vai mitä käyttöä silmälläpitäen niitä reenaat?

Se kuumeilu kesti vaan yhen illan ja su-ma välisenä yönä hikoilin pienen sian lailla sen pois. Kurkku on vaan vtun kipee. Mut nyt mulla ja KeskisVesalla on jotain yhteistä, kun kuulostetaan molemmat siltä että ois peruna kurkussa. :haart:

Höö, meillä on sama tautiperimä ollu, koska mulla oli la-su päivän kuumetta ja hikoilin sen samaan tyyliin seuraavana yönä pois. Kurkku oli kans vähän arka ja joku imusolmuke turpos vähäsen kaulasta. Mutta kuten sanottua, tänään maksimipenkki ja maksimipersereeni! Johnyn malliin.

Me miehet ei tiedetä kuinka kipee on vitun kipee.

Meinaatko ryhtyä hurrrmaamaan naisia pakaroillasi?

Vai mitä käyttöä silmälläpitäen niitä reenaat?

Haen tässä semmoista teräksistä retkiluistelupakaraa, aloitanhan tänään nimittäin uuden retkiluisteluharrastuksen. No ei sentään, jalkatreenit on ihan kauheita ja oksettavia, mulla on nyt ihmiskoe menossa jossa olen jakanut kovan jalkatreenipäivän liikkeet siten että teenkin vaan yhden liikkeen jaloille mutta monena päivänä. Raportoin tuloksista (?) myöhemmin.

- - - Updated - - -

Höö, meillä on sama tautiperimä ollu, koska mulla oli la-su päivän kuumetta ja hikoilin sen samaan tyyliin seuraavana yönä pois. Kurkku oli kans vähän arka ja joku imusolmuke turpos vähäsen kaulasta. Mutta kuten sanottua, tänään maksimipenkki ja maksimipersereeni! Johnyn malliin.

Kerroppas sinäkin, kuinka liukas olit kuumeyönä asteikolla 1 - 10?

Eli kyykkyä joka päivä? Onko muita jalkaliikkeitä?
Teekkö vähä niinku hst:tä mutta vain jaloille?

Mulle kävi niin että kun hikoilin taudin yöllä pois niin liukkauteni takia suistuin sängyllä vesiliirtoon ja kammarin klasista läpi pihan orapihlaja-aitaan.

Ny täytyy mennä paskalle. Rupes tuntumaan vahvasti siltä.

Kuuntelen sentencediä, en muistanukkaa et näil on nii hyvii biisei.

Palaveripokka meinas olla vaikea pitää. Hymy nousi korviin mutta onneksi sain pidettyä naurahduksen sisällä :D

Olitko liukas kuin saippua silloin yöllä? Ihan vaan ammatillisessa mielessä kiinnostaa.

Tottakai. Jouduin myös riisumaan itseni alastomaksi ja voihkimaan kovaan ääneen.

Mä en varmaan kykene mihinkään mahtaviin maksimisuorituksiin. Buu. Tää on ihan pyllystä.

Mä voin näyttää joskus.

Liukkaus oli asteikolla 1-10, noin 7.

Ja nyt mullekin tuli kakkahätä. Taidan mennä kakil, otan puhelimen mukaan ja ajattelen toimittaessani irtakkia alastomana voihkimassa. Liukkaana.

No en oikeesti ajattele. NPÄ!

Mä voin näyttää joskus.

Sen v-alkuisen sanan? :kuola:

Eiku oliki kyse kivusta, lukihäröi. Anteeksi, poistun takaisin palaverimaailmaan. Onneksi on iso pöytä välissä niin kukaan ei huomannu mitään.

Ei käy, se sattuu! En ole kivun suuri ystävä.

No kyllähän sä sitte tiedät kuinka kipee on vitun kipee.

Liukkaus oli asteikolla 1-10, noin 7.

Ja nyt mullekin tuli kakkahätä. Taidan mennä kakil, otan puhelimen mukaan ja ajattelen toimittaessani irtakkia alastomana voihkimassa. Liukkaana.

No en oikeesti ajattele. NPÄ!

Ei se kannata, oikeesti olin vaan tosi nihkee ja haisin pahalle.

Back
Ylös Bottom