Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen jo vähän shoppaillut autoja lottovoittoa odotellessa.

-MB SLS AMG Black
-Aston Martin Speedster
-Ferrari 458
-BMW M5
-Lexus LFA

Kyllä naapurit ihmettelee, kun nuo viisi on taloyhtiön vieraspaikoilla. Saakohan Ferrariin talvirenkaat kaupantekijäisinä?

Myös ostotapahtuma tulee olemaan hieno. Kävelen autokauppaan mahdollisimman paskaisen näköisenä reppu selässä sekä housuntaskut ulkona repsottaen, ja joka ensimmäisenä viitsii tulla palvelemaan saa aika hyvät bonukset palkkaansa. Käteismaksulla, toivottavasti niiden kassakoneessa riittää tila.

Onjo.

Ajattelin lähinnä, että olisko kolme purkkia kissanruokaa sopiva satsaus?

Moon jo päättäny, että kun tulee eurojackpotista muutama miljuuna, niin osta vokotille hd:n. Ja Johnylle goldwingin. Niin ja eventalle kaksi paksua mustaa.

Huippujuttu! Miten se on mahdollista että jos joku uhkaa ostaa Goldwingin niin silti jää semmonen hyväntahtoisen vittuilun jälkimaku. No viis siitä, jos Kultasiipi pihaan saapuu niin ei muutako ikkunat rakoselleen, ilmastointi päälle, deecee-soittimeen Loiri ja kohti auringon laskua.

No me käsinkirjoittajat ollaan vähän semmosia että kun sinne kirjoituksiin mennään niin ei siellä voi pelätä. Livin' on the edge U know.. Käsinkirjoittelu 4ever man!!

Joo, mä tiän ton Livin' on the edge, if U know what I mean -kohdan! HÅHÅ, rankempaa puoltoistamielis-huumoria.

Moon jo päättäny, että kun tulee eurojackpotista muutama miljuuna, niin osta vokotille hd:n. Ja Johnylle goldwingin. Niin ja eventalle kaksi paksua mustaa.

Kiitos. Mun hd:n omistus on lähempänä kuin milloinkaan. Kairaki ku katos teki saman lupauksen. Voi olla että mulla on pian kaks!

Ykköskoppanen Golf GTI.

Hullu! Yritätkö riistää häneltä hengen?

Back
Ylös Bottom