Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Retkikirves perhana.. se on kyllä paha puute. Retkikirves pitäis aina olla autossa mukana. Ehdottomasti. Esim vararengaskotelossa. Siinä niiden jonkun naisen pikkuhousujen vieressä.

- - - Updated - - -

Mutta nythän meinasi heti mennä seksistiselle tuhmuuslinjalle, siirtykäämme keskustelemaan siitä mitkä olivatkaan naudan viiden eri mahan nimet.

isbjorn-trapper-sand.webp

tuossa muuten ihan hyvännäköset retkeilyhousut

Mä osasin eilen kerran ajatella melkein kaksmielisesti, pääsin vaan puoltoistamieliseen ajatustilaan irtakkin astianpesukoneasentajien reiän roplaamisesta käsikopelolla.

Lehmän mahat:

- etupötsi
- pötsi
- takasäm.. pötsi
- sixkspäkki
- märehdys-keissi

Aamun galluppi ennen kahvia:

KUKA HYÖTYY ENERGIATODISTUKSESTA?

a)kuluttaja
b)energiatodistuksen laatija (konsultti)

- - - Updated - - -

Mä osasin eilen kerran ajatella melkein kaksmielisesti, pääsin vaan puoltoistamieliseen ajatustilaan irtakkin astianpesukoneasentajien reiän roplaamisesta käsikopelolla.

Lehmän mahat:

- etupötsi
- pötsi
- takasäm.. pötsi
- sixkspäkki
- märehdys-keissi

Mä sain ala-asteella bilsasta ysin, mun mielestä lehmän mahat meni seuraavasti:

-liemipötsi
-satakertapötsi
-verkkosukkamahapötsi
-takasämpötsi oli futhermukerillakin oikein
-peräkiihdytinpötsi

Tämä voi tulla shokkina, mutta tämä on jo kolmas päivä putkeen kun mulla ei ole hupparia eikä edes reisitaskuhousuja.

Meni kahvit melkein väärään kurkkuun :wtf:

Aamun galluppi ennen kahvia:

a)kuluttaja

Vastaan B.

Uskoisin, että energiatodistus on kehitetty, jotta työllistetään konsultteja. Ainakaan sillä ei ole mitään tekemistä oikean energiatehokkuuden kanssa, kun todistuslaskennassa käytetään niin paljon standardiarvoja. Jos energiatehokkuutta haluaa parantaa, niin joutuu kuitenkin tekemään erillisen laskennan energiatodistukselle ja toisen laskennan oikeaa käyttöä simuloimaan.

Olen harkinnut jos kävisin jonkun energiatodistuskirjekurssin ja alkaisin harrastuksena laatia noita, kun markkinoita näyttäisi olevan. Toistaiseksi on jäänyt väliin.

a)kuluttaja

c) se kukaa laatii todistuksen itte, niinku mä. Tosin menetin siinä kallista elämää muutaman tunnin ja sehän vituttaa. Olisin voinut senkin ajan katsella televisiosta uusintoja ja kaivaa nenää. Ja pyyhkiä löydökset housuihin.

Tuli herättyä tuossa tunti sitten, ja kun nousin ylös niin jokaista lihasta särkee ja jopa hieman kuumeenomainen olotila. Tuli tuossa lomalla viikon tauko puntista, ja nyt kun vedin ma ja ti liian kovat treenit niin tässä tulos.. Kävelykin tuottaa tuskaa :D

^^Te olette tosielämän McGyver. Teitkö sen retkikirveellä? Tiedän yhden suuren alkoholin ystävän joka tiskasi haulikolla.

- - - Updated - - -

Pitääkin perua tilaus ja tehdä se retkikirveellä. Puusta. Luomua!

- - - Updated - - -

katso liitettä 112387

tässä onkin jo kuva mun tekemästä energiatodistuksesta

En tehnyt, vaan excel-skilsseillä. Retkikirves on meillä kyllä keittiön laatikossa varalla, jos alkaa yhtäkkiä tekemään mieli laatia vähän energiatodistuksia. Sillä saa helposti halut pois kun silpasee itteeän silmien väliin. Kyllä se sen verran hilpeetä puuhaa on. Lisäksi tällä kirveellä välillä palastellaan koiran ruuat. Sit mä nuolen sen puhtaaks, niinkuin koiratkin sen tekee. Kirveen pesen hanan alla.

Mulla on vähän semmonen kakspiippunen suhtautuminen tohon energiatodistukseen.. toisaalta mä tykkään laatia niitä mutta siinä on kääntöpuolensakin. Yks on semmonen että vaikka mä en normaalisti polta niin sillon kun mä teen energiatodistusta niin mulla palaa ihan hirveesti tupakkaa. Ja jotenkin siinä on energiatodistuksen laatimisen sykkeessä rahaakin kuluttaa paljon suurpiirteisemmin, saatan ajaa esimerkiksi taksilla monta kertaa sen illan aikana kun on se energiatodistusasia mielessä. Ja syömiset menee ihan vituralleen siinä energiatodistusten vilskeessä, pitsaa ja kepangia. Joku siinä on sitten vielä että se energiatodistuksen tekeminen vaikuttaa mun sukupuolinussintaviettiinkin (anteeksi seksismini) ja saatan esim joutua kiperään tilanteeseen moottoripyöräkerhon setän kanssa jostakin esim naisasiasta.

Pystyisitkö keksiä lisää esimerkkejä puoltoistamielisistä ajatustiloista? Mua ei ny kinnosta energiatoristukset niin en osallistu keskusteluun niistä.

Pystyisitkö keksiä lisää esimerkkejä puoltoistamielisistä ajatustiloista? Mua ei ny kinnosta energiatoristukset niin en osallistu keskusteluun niistä.

Ei jumalauta vokotti. Kysytsä ny pokkana hallitsevalta esimerkkienkeksimättömyysskilssin keisarilta esimerkkejä asiasta, jossa mä vielä olen erityisen huono. Nimittäin. Kyllähän tuon puoltoistamielisyyden vois välillä pyöristää kaksmielisyyteenkin. Mutta, mä yritän tässä nyt keksiä jonkun puoltoistamielisyyden seuraavan tunnin sisään.

Eikä enää kuumettakaan? JEE. Mun V-PENikset tekee kans hyvää jälkee. Nielasin äsken satsin taas.

edit. Siinä vokotille melkein puoltoistamielinen, tarkka arvo on noin 1,43 -mielinen ajatus.

Mietin että noin hyvännimistä ainetta määkin haluan, mutta huomasimpa göögleteltyäni että määhä oon allerginen tuolle PENis osiolle.. :( Hitto, mitää coolia saa ikänä.

Eikä enää kuumettakaan? JEE. Mun V-PENikset tekee kans hyvää jälkee. Nielasin äsken satsin taas.

edit. Siinä vokotille melkein puoltoistamielinen, tarkka arvo on noin 1,43 -mielinen ajatus.

Se kuumeilu kesti vaan yhen illan ja su-ma välisenä yönä hikoilin pienen sian lailla sen pois. Kurkku on vaan vtun kipee. Mut nyt mulla ja KeskisVesalla on jotain yhteistä, kun kuulostetaan molemmat siltä että ois peruna kurkussa. :haart:

Back
Ylös Bottom