olenko maininnut että minulla on nyt autossa retkiluistimet enkä epäröi käyttää niitä
En tiedä, mutta missä on retkikirves? Retkikirves puuttuu taas täysin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olenko maininnut että minulla on nyt autossa retkiluistimet enkä epäröi käyttää niitä
Mä osasin eilen kerran ajatella melkein kaksmielisesti, pääsin vaan puoltoistamieliseen ajatustilaan irtakkin astianpesukoneasentajien reiän roplaamisesta käsikopelolla.
Lehmän mahat:
- etupötsi
- pötsi
- takasäm.. pötsi
- sixkspäkki
- märehdys-keissi
Tämä voi tulla shokkina, mutta tämä on jo kolmas päivä putkeen kun mulla ei ole hupparia eikä edes reisitaskuhousuja.
Aamun galluppi ennen kahvia:
KUKA HYÖTYY ENERGIATODISTUKSESTA?
a)kuluttaja
b)energiatodistuksen laatija (konsultti)
KUKA HYÖTYY ENERGIATODISTUKSESTA?
a)kuluttaja
b)energiatodistuksen laatija (konsultti)
Mä osasin eilen kerran ajatella melkein kaksmielisesti, pääsin vaan puoltoistamieliseen ajatustilaan irtakkin astianpesukoneasentajien reiän roplaamisesta käsikopelolla.
Pystyisitkö keksiä lisää esimerkkejä puoltoistamielisistä ajatustiloista? Mua ei ny kinnosta energiatoristukset niin en osallistu keskusteluun niistä.
Ihana päivä! Aurinko paistaa ja mä olen astianpesukone!
Eikä enää kuumettakaan? JEE. Mun V-PENikset tekee kans hyvää jälkee. Nielasin äsken satsin taas.
edit. Siinä vokotille melkein puoltoistamielinen, tarkka arvo on noin 1,43 -mielinen ajatus.
Eikä enää kuumettakaan? JEE. Mun V-PENikset tekee kans hyvää jälkee. Nielasin äsken satsin taas.
edit. Siinä vokotille melkein puoltoistamielinen, tarkka arvo on noin 1,43 -mielinen ajatus.