Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, Pakkotoisto.

Kalenteri näyttää vähemmän yllättäen palaveria koko päivälle. Täytyy olla nöyrää poikaa, kun istun firman sikariportaan kanssa.

Onneksi olen tottunut keittämään kahvia.

Huomenta. Kahvia väsymykseen.

Olivat saakeli käyneet kastelemassa tiet taas suolalla, vaikka olisivat luultavimmin olleet lähes kuivat ilman kyseistä toimenpidettä.

Huo. Musta tuntuu et mul on kontsat housussa.

Sitähän on liikkeellä, saakohan tohon mitään rokotusta. Se kun on muotia nykyään.

Huomenta, Pakkotoisto.

Kalenteri näyttää vähemmän yllättäen palaveria koko päivälle. Täytyy olla nöyrää poikaa, kun istun firman sikariportaan kanssa.

Onneksi olen tottunut keittämään kahvia.

Onko viimeinen oljenkorsi käytetty:

559584_10151215646079337_56990420_n.webp

Huomenta. Kahvia väsymykseen.

Olivat saakeli käyneet kastelemassa tiet taas suolalla, vaikka olisivat luultavimmin olleet lähes kuivat ilman kyseistä toimenpidettä.

Kuivat tiet tarkoittaa sitä, että kohtaa saa vetää nahkaa ylle ja kuluttaa pensaa ihan huvikseen!

Morninkia! Töihin menossa taas. En tiiä mitä tapahtu mutta mullahan on siis korkokengät jalassa. What is this madness? Ja suuttuukohan tennarit ku joutuivat jäämään kotiin? :(

Korkkarit, verkkosukkikset ja minari. Lyhythihanen valkonen kauluspaita, jossa ei oo nappeja puolivälistä ylöspäin ollenkaan, silmälasit ja hiukset nutturalla. Mä käsitin että sä oot jotenkin opettamisen kanssa tekemisissä? Ooksä sihteeriopistossa kouluttajana?

Ajattelin tänään(kin) tulla ideoimaan koulu (ja työ) juttuja Robert's Coffeeseen niin täältä ei saa tummapaahtoista kahvia..:o :jahas: heti katos puolet hyvistä ideoista.. Jumalauta eilen Kärkkäisen tavaratalon kahviostakin sai tummaa presidenttiä..

Edit. Lisäksi täällä oli ennen hyvännäkönen tsirpula myyjänä niin nyt sen tilalle tullu joku rasittava keijo... Tän päivän odotusarvo laski pahasti...

Suuttuisitko sä, jos saisit jäädä kotiin? Niih!

Totta! Sisälle lämpimään. Ehkä ne pärjää!

Korkkarit, verkkosukkikset ja minari. Lyhythihanen valkonen kauluspaita, jossa ei oo nappeja puolivälistä ylöspäin ollenkaan, silmälasit ja hiukset nutturalla. Mä käsitin että sä oot jotenkin opettamisen kanssa tekemisissä? Ooksä sihteeriopistossa kouluttajana?

Hei sä menit nyt asioiden edelle. Mä puhuin vaan korkkareista, en noista muista jutuista... minkähänlaista olis olla sihteeriopiston kouluttaja? Tommonen aikuispuolen opetus vois olla aika mielenkiintoista.

No etkai sä ny verkkareitakaan korkkarien kaveriks laittanu? Sihteereistä en tiedä edelleenkään mitään, ja ajatusmaailmani tästä ammattiryhmästä on rajusti seksuaalisviritteinen. Kiitos Pulkkisen.

No etkai sä ny verkkareitakaan korkkarien kaveriks laittanu? Sihteereistä en tiedä edelleenkään mitään, ja ajatusmaailmani tästä ammattiryhmästä on rajusti seksuaalisviritteinen. Kiitos Pulkkisen.

No en sentään! Niin hassu en minäkään ole vaikka aika hassu olenkin. Pulkkinen on kyllä hieno mies, kaikinpuolin charmantti ja chivistynyt.

Ajattelin tänään(kin) tulla ideoimaan koulu (ja työ) juttuja Robert's Coffeeseen niin täältä ei saa tummapaahtoista kahvia..:o :jahas: heti katos puolet hyvistä ideoista.. Jumalauta eilen Kärkkäisen tavaratalon kahviostakin sai tummaa presidenttiä..

Edit. Lisäksi täällä oli ennen hyvännäkönen tsirpula myyjänä niin nyt sen tilalle tullu joku rasittava keijo... Tän päivän odotusarvo laski pahasti...

Hah! Uskomatonta. Uskoni tähän päivään palautui melkein heti avautumiseni jälkeen. Nätti blondi asiakas ja juttutuokio sen kanssa nimittäin teki ihmeitä :rock: Hyvää koulupäivää vaan ja jos luet tän ja tunnistat ittes niin oishan ne yhteystiedotkin tietysti voinu vaihtaa..:)

Huomenta. Nyt kannattaa jättäytyä tahallaan kotiin, tai ainakin pois pk-seudun liikenteestä, nimittäin mun pitää ajella mun nelipyöräisellä kuivasumppumicralla ihan tuonne ytimeen.

Hihihihi. Tarjoiletko yleisölle samanlaista viihdettä kun suomen surkeimmat kuskit?

Suzuki-Gsx-R-1000-Bike-Road-Girl.webp

huomenta t papana-aukko-doms

- - - Updated - - -

olenko maininnut että minulla on nyt autossa retkiluistimet enkä epäröi käyttää niitä

Tänään on taas niitä päiviä kun haluaisin sytyttää koko toimistorakennuksen palamaan. Nousisin iltapäivällä tuhkan ja teräsbetonin seasta urbaanin Feeniks-linnun lailla ihan vaan leimatakseni itseni ulos.

T: Suomen positiivisin mies

Back
Ylös Bottom