Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huo. Musta tuntuu et mul on kontsat housussa.
Huomenta, Pakkotoisto.
Kalenteri näyttää vähemmän yllättäen palaveria koko päivälle. Täytyy olla nöyrää poikaa, kun istun firman sikariportaan kanssa.
Onneksi olen tottunut keittämään kahvia.

Huomenta. Kahvia väsymykseen.
Olivat saakeli käyneet kastelemassa tiet taas suolalla, vaikka olisivat luultavimmin olleet lähes kuivat ilman kyseistä toimenpidettä.
Morninkia! Töihin menossa taas. En tiiä mitä tapahtu mutta mullahan on siis korkokengät jalassa. What is this madness? Ja suuttuukohan tennarit ku joutuivat jäämään kotiin? :(
Suuttuisitko sä, jos saisit jäädä kotiin? Niih!
Korkkarit, verkkosukkikset ja minari. Lyhythihanen valkonen kauluspaita, jossa ei oo nappeja puolivälistä ylöspäin ollenkaan, silmälasit ja hiukset nutturalla. Mä käsitin että sä oot jotenkin opettamisen kanssa tekemisissä? Ooksä sihteeriopistossa kouluttajana?
No etkai sä ny verkkareitakaan korkkarien kaveriks laittanu? Sihteereistä en tiedä edelleenkään mitään, ja ajatusmaailmani tästä ammattiryhmästä on rajusti seksuaalisviritteinen. Kiitos Pulkkisen.
Hei sä menit nyt asioiden edelle. Mä puhuin vaan korkkareista, en noista muista jutuista...
No huh, huolestuin jo että jätitkö myös hupparin ja cargohousut kotiin, mutta ei ollutkaan hätää.
Ajattelin tänään(kin) tulla ideoimaan koulu (ja työ) juttuja Robert's Coffeeseen niin täältä ei saa tummapaahtoista kahvia..:o :jahas: heti katos puolet hyvistä ideoista.. Jumalauta eilen Kärkkäisen tavaratalon kahviostakin sai tummaa presidenttiä..
Edit. Lisäksi täällä oli ennen hyvännäkönen tsirpula myyjänä niin nyt sen tilalle tullu joku rasittava keijo... Tän päivän odotusarvo laski pahasti...
Hyvää koulupäivää vaan ja jos luet tän ja tunnistat ittes niin oishan ne yhteystiedotkin tietysti voinu vaihtaa..