Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sä ootkin opiskellut, niin sulla on kato lompakossa kohta niin paljo fyllinkiä ettet taivu sitomaan kengänauhoja ;)

Kridestä on pikkuhiljaa tulossa kunnon kapitalistisika.

Tässä hän on mp-messuilla:
wp2014njn.webp

Kukas toi takapenkkiläinen siinä on? :kuola:

Toivottavasti se on joku pakkis-neito, jolle on tullu lauottua jotain seksististä läppändeerusta. Tosin se näyttäs olevan huonommassa kunnossa kuin 95% pakkismimmeistä, eikä varppina vedä maasta sataa.

Mä oon vähä, paljon, pettyny ettei oo vielä ollu kivaa märkää teepaitaa ja terhakoita nännejä!

Miiiiksi?! Teinien kanssa samassa junaloosissa. Voi helvetin helvetti. "Aattele mul ei ollu tänää huppuu pääs koulus, ootsä ylpee musta?" Joo.

Vesan ilme kertoo enemmän kun tuhat sanaa.

Saatana noita paskateinejä. Vitun isänmaan toivot...

Heh. Minä harkitsin joskus lukiossa ollessani opettajan uraa. Nyt kun täällä katselee Judiksen ja Kairan kommentteja, niin voin todeta, että onneksi tulin "järkiini". Tosin ei minunkaan hommissa ole kokonaan noilta isänmaan toivojen kommenteilta ja käytökseltä välttynyt.

Heh. Minä harkitsin joskus lukiossa ollessani opettajan uraa. Nyt kun täällä katselee Judiksen ja Kairan kommentteja, niin voin todeta, että onneksi tulin "järkiini". Tosin ei minunkaan hommissa ole kokonaan noilta isänmaan toivojen kommenteilta ja käytökseltä välttynyt.

Minusta(kaan) ei olisi alaikäisten opettajaksi (ei kestäisi hermo seinille hyppijöitä). Mutta, opiskelin opettajan peda päteyyden vajaa 5v sitten työn ohessa ja teen satunnaista opetuskeikkaa aikuisopiskelijoille + työpaikan asiakkaille. Se on ihan jees.

*Poks*

Olo on taas sellainen että uskon saaneeni tartunnan pelkästään katsomalla the walking deadia. :sly:

Minusta(kaan) ei olisi alaikäisten opettajaksi (ei kestäisi hermo seinille hyppijöitä). Mutta, opiskelin opettajan peda päteyyden vajaa 5v sitten työn ohessa ja teen satunnaista opetuskeikkaa aikuisopiskelijoille + työpaikan asiakkaille. Se on ihan jees.

Aikuisten opettaminen on hauskaa. Nimim. yliopistossa töissä.

Flimmeri päällä. Saattaa tulla päivystysreissu aamulle :-(

Huomenta vain.

Herätessä väsytti taas niin maan perkeleesti, mutta eipä enää. Ei ollut edes yhtään vihaista mailia vastassa, kun koneen sai aukaistua. Tästä saattaa tulla vielä ihan hyvä päivä. Ehkä vähän normaalia pidempi, mutta hyvä. Toivossa on hyvä elää, kunnes tapahtuu kauheita.

Kurkku ihan törkykipeä ja taas on ontelot täynnä mörönspermaa. Tässä kunnossa en kyllä kehtaa reeneihin mennä illalla, vituttaa suunnattomasti sillä tänään piti vielä vetää kovat treenit ja sitten alkaa herkistelemään lauantaita kohti... saa nähdä pääseekö treenaamaan ollenkaan ennen lauantaita. Saatan soittaa tänään isännöitsijälle iloisen puhelun...

Niin. Huomenta vaan. :jahas:

Back
Ylös Bottom