Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?
Elämän eka spinning. Kommentteina voisin antaa: Hiki.
Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?
Talven ensmäiset lumityöt pitäs lähtee tekemään.
Vokotti on päässy jo intistä pois? Hyvähän se tommosessa nuorekkaassa kolmenkytäviiden vuoden iässä on jo päästä pois.
Sä ootkin opiskellut, niin sulla on kato lompakossa kohta niin paljo fyllinkiä ettet taivu sitomaan kengänauhoja ;)Minulle tuli tuossa jokunen kuukausi sitten 10 vuotta täyteen Pakkikselle kirjautumisesta. Äkkipikainen luulisi, että koska olen 10 vuotta seurannut tätä palstaa, niin olen jättimäinen körmy, enkä lihaksiltani taivu edes persettäni pyyhkimään. Paskanvitut, olen keskikokoinen mies, joka ei taivu kenkiään sitomaan kun paikat niin jumissa, kun en ole edes lihashuollon tärkeyttä tajunnut tuossa 10 vuodessa.
Minulle tuli tuossa jokunen kuukausi sitten 10 vuotta täyteen Pakkikselle kirjautumisesta. Äkkipikainen luulisi, että koska olen 10 vuotta seurannut tätä palstaa, niin olen jättimäinen körmy, enkä lihaksiltani taivu edes persettäni pyyhkimään. Paskanvitut, olen keskikokoinen mies, joka ei taivu kenkiään sitomaan kun paikat on niin jumissa, koska en ole edes lihashuollon tärkeyttä tajunnut tuossa 10 vuodessa.