Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koskas on vuorossa vuoden ensimmäiset hyvät työt?

Vittuttava päivä koko aamun ja aamupäivän vitutti, et meni kaikki päin sitä itseään, sitten pääsin vituksesta eroon. Nyt on kyllä jalkapohjassa joku vialla joka askelma tuntuu ku astuis pienen kiven päältä.

Kävin just salilla ja asioilla fillarilla (jossa ohuet renkaat), ja tiet ovat sellaisessa suojalumen peitossa, bad mistake! Tunti meni matkoihin yhteensä ja salillakaan ei jaksanut treenata kuin puoliteholla. Ja nyt muuten vituttaa.

Siellä oltiin parikymmentä jätkää + näppärä mimmi edessä vetämässä. Jostain syystä eturivi tuntu paremmalta, kuin se takarivin katsomo tällä kokoonpanolla.

Vokotti on päässy jo intistä pois? Hyvähän se tommosessa nuorekkaassa kolmenkytäviiden vuoden iässä on jo päästä pois.

Joo. Nyt on koittanyt aika olla kaupungin tavoitelluin poikamies.

Olen roikkunut seittemän vuotta Pakkiksella ja nyt koin olevani tarpeeksi Pakkislainen hommatakseni Vipit. Taisi aueta uusi mielenkiintoinen maailma....

Minulle tuli tuossa jokunen kuukausi sitten 10 vuotta täyteen Pakkikselle kirjautumisesta. Äkkipikainen luulisi, että koska olen 10 vuotta seurannut tätä palstaa, niin olen jättimäinen körmy, enkä lihaksiltani taivu edes persettäni pyyhkimään. Paskanvitut, olen keskikokoinen mies, joka ei taivu kenkiään sitomaan kun paikat on niin jumissa, koska en ole edes lihashuollon tärkeyttä tajunnut tuossa 10 vuodessa.

Minulle tuli tuossa jokunen kuukausi sitten 10 vuotta täyteen Pakkikselle kirjautumisesta. Äkkipikainen luulisi, että koska olen 10 vuotta seurannut tätä palstaa, niin olen jättimäinen körmy, enkä lihaksiltani taivu edes persettäni pyyhkimään. Paskanvitut, olen keskikokoinen mies, joka ei taivu kenkiään sitomaan kun paikat niin jumissa, kun en ole edes lihashuollon tärkeyttä tajunnut tuossa 10 vuodessa.
Sä ootkin opiskellut, niin sulla on kato lompakossa kohta niin paljo fyllinkiä ettet taivu sitomaan kengänauhoja ;)

Kyllä se vaan perkele koskee vittumiasesti toho ojentajaan! Ei onneks haitannu mitenkään rintareeniä. Ei siinä repeemää ole kun ei ole mitään pehmeitä jännittymättömiä kohta kun jännittää.

Minulle tuli tuossa jokunen kuukausi sitten 10 vuotta täyteen Pakkikselle kirjautumisesta. Äkkipikainen luulisi, että koska olen 10 vuotta seurannut tätä palstaa, niin olen jättimäinen körmy, enkä lihaksiltani taivu edes persettäni pyyhkimään. Paskanvitut, olen keskikokoinen mies, joka ei taivu kenkiään sitomaan kun paikat on niin jumissa, koska en ole edes lihashuollon tärkeyttä tajunnut tuossa 10 vuodessa.

...ainakin postaamisessa olet ollut ahkerampi kun meikäläinen :D

Back
Ylös Bottom