Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis kyllä hyvä. Voi olla, että joudun poikkeen ekana kilikonkarne-padan äärellä, kas kun se sijaitsee matkan varrella mainittuun kaaribaariin.

Viimeks se itämainen broilerivuoka oli semmosta ittensä kiusaamista, että pyhästi lupasin tämän herkun itelleni tälle päivää.

- - - Updated - - -

Turskaa Meksikolaisittain on varmaan saman tyyppinen köntsähomma kun Slaikan aamupuuro kossusilmällä. Eli unohdetaan ne turskat kokonaan ja vedetään vaan tequilaa, ilman sitruunaa ja suolaa.

nimetön.webp

tein tämän itse äsken, työajalla

- - - Updated - - -

Caramba!

tuli omasta mielestä aika hyvä

- - - Updated - - -

Eväillä mennään tänään. Huomenna ravintelissa makaronilaatikkoa. :kuola:

muista kessuppi!

- - - Updated - - -

a)

RIISTA- JA KEBABKIUSAUSTA SEKÄ UUNIJUUREKSIA

PORKKANA-INKIVÄÄRIKEITTOA

SALAATTIBUFFET

b)

Broilerin rintafilee, grillattuna

vapaavalintainen salaatti, esim Pärnu Special

- - - Updated - - -

vai c)

-mustaa makkaraa
-puolukkahilloa
-8cl jallua
-rakastelua takkatulen loimussa
-irish coffee
-töihin
-poliisi
-putka

ps pernoo, olet erehtynyt, ei tämäkään maanantaityöpäivä mitenkään hyvin mene
arki on kärsimystä
herääminenkin oli aivan saatanan kamalaa
kahvi oli lähes lopussa, jouduin tyytymään vajaaseen satsiin
raejyystö haisi hielle, olikohan vanhaa?]

Ei ole kärsimystä kun saa olla töissä jossa viihtyy.
Heräämisestä kyllä jaan mielipiteesi, mutta onneksi on liukuva työaika niin sekin auttaa hankalia aamuja.
Kahvia en ole juonut viiteen vuoteen niin ei ole riippuvainen siitäkään.
Aamupala on tuoretta jos pitää jääkaapin sisällön up to date kondiksessa.

- - - Updated - - -

Oikein vituttaa tuo kiinankielinen kirjotuskone

Ja mieti, oon käyny kiinan kielen kurssilla. En kylläkään osaa juuri mitään, mutta käynyt olen. Itseasiassa huomenna taas tunti ja läksyt tekemättä o-ou..

Kylläpä oli hieno turska-Jose. En kyllä tiiä, näyttikö esikuvaltaan, kun jäin suustani kiinni Chili Con delffiini -paikkaan.

Mä osaan vaan feikata tsainiissia händillä. Jon opetti.

Joo minä kans luulen että nyt on monta brota murheen murtamana kun kaksi hyvää miestä on viety markkinoilta.

Kyllähän se vähän niin on, että sillon kun oikein kunnolla nussitaan, niin ämmät on siinä vaan tiellä.

- - - Updated - - -

Ei onnistunu. Vähän hävetti.

Mutta yritit kuitenkin? Antoko Joel lohdutuspalkinnoks hautoa hänen omaansa? Vai antoko kuurankukan ja käski painua sinne missä munat kasvaa?

Koko lail törkiä kaveri. Oliskohan kahvilassa vielä Runskin torttuja?
Prkl kun ei oikein ole tekemistä taaskaan.

Seitan. Hetken kuluttua joudutte ylläpitämään kaikenmaailman bromancet yllä ilman meikäläisen kontribuutioo. Alkaa paltsurupeama part IP.. Voiko istumatyöstä tulla makuuhaavat kannikoihin? Entä huomioidaanko minkään alan TESsissä ääreisverenkierrolle aiheutuva haitta a) liiallisesta palaveeraamisesta tai b) tästä aiheutuvan vitutuksen johdosta syntyvään kohonneeseen AVH-riskiin?

- - - Updated - - -

Yritin kuitenki ja Joella taisi vaan nauraa päin naamaa. Eikä muuten antanut edes kuurankukkaa. Sika.

Yleensä noi antamishommat menee semmosella quid pro quo -periaatteella. Että siinä selvä syy-seuraussuhde havaittavissa.

Koko lail törkiä kaveri. Oliskohan kahvilassa vielä Runskin torttuja?
Prkl kun ei oikein ole tekemistä taaskaan.

Vituttaa tää kun oma työskentely on tämmöstä ripulin omaista toimintaa. Välillä ei tuu mitään ja välillä tahattomasti liikaa.

Vasen ojentaja on pirun kipee jostain syystä.. Onkohan siihen tullu huomaamatta joku repeämä?! Lauantaina olin ryyppäämässä ja sunnuntaiaamuna oli tosi kipee ojentaja. Lauantaipäivällä kävin reenailemassa olkapäitä, mutta onse perkele, jos on jossain liikkeessä ojentaja ottanu niin paljon runtua huomaamatta, että ei perkele voi edes jännittää koko ojentajaa nyt.

Vasen ojentaja on pirun kipee jostain syystä.. Onkohan siihen tullu huomaamatta joku repeämä?! Lauantaina olin ryyppäämässä ja sunnuntaiaamuna oli tosi kipee ojentaja. Lauantaipäivällä kävin reenailemassa olkapäitä, mutta onse perkele, jos on jossain liikkeessä ojentaja ottanu niin paljon runtua huomaamatta, että ei perkele voi edes jännittää koko ojentajaa nyt.

Eikös revähtänyt lihas useimmin tummu repeämiskohdasta parin päivän kuluttua repeämisestä?

Kohta pitäs lähtee yleisöjäälle kokeilemaan 3 vuoden tauon jälkeen pysyykö huipulle lopettanut ex jääkiekkoilija enää pystyssä edes...

Eikös revähtänyt lihas useimmin tummu repeämiskohdasta parin päivän kuluttua repeämisestä?

Kun multa repes takareisi, niin kyllä siinä oli jo sitten tunnin parin päästä semmonen kämmenen kokonen mustelma. Mutta kun nyt ei ole edes sattunut ojentajaan missään liikkeessä, joten se vähän ihmetyttää että mikä on kipeyttäny ton ojentajan noin pahasti. Oikean käden ojentaja on vain pikkuisen hellänä samasta kohdasta, mutta vasemmassa on viiltävä kipu. Varmaan se pystärimasiina sitte otti noihin ojentajiin.

Minkälainen naisen vartalotyyppi on seksikkäin?

Back
Ylös Bottom