Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ei kykene, seuraavaksi sit helmikuun 14.päivä kun mun kullalla on sillon synttärit. Sitä ennen ajattelin olla koskematta alkoholiin :D

Tai kun löytää yhden koon yhdeltä merkiltä joka istuu, ei osta enää koskaan muita merkkejä saati kokoja, ideaalitilanteessa ostaa niitä istuvia varastoon muutaman parin. Teoriassa tällöin ei tarvitse kuin kerran tuskailla sovitusrumban kanssa, ja ostaa housut jatkossa ulkonäön perusteella. Sitten kotona jalkaan ja vain tyytyy siihen, että tuolta ne nyt näyttää.

Puhut asiaa. Koetettu vinkki alfaurosshoppaajille: aja auto ostoskeskuksen ovelle jalkakäytävälle ja jätä käyntiin. Ostokset voi tehdä määrätietoisella otteella kaikessa rauhasta. Auto odottaa lämpöisenä jalankulkijoiden seassa. Lappua ei ole ikkunassa, temppu on niin härski että parkkipirkkokaan ei tajua. Testattu moneen kertaan!

Ite ajattelin kans että pitäiskö lähteä uhalla sovittamaan farkkuja joku päivä. Harvoin tulee sopivia vastaan. Ja mikä siinä on, ettei vyölenkkejä saada millään tehtyä viittä enempää? Typerästi roikkuvat vyön alta, kun takana on vain yksi lenkki.

Puhut asiaa. Koetettu vinkki alfaurosshoppaajille: aja auto ostoskeskuksen ovelle jalkakäytävälle ja jätä käyntiin. Ostokset voi tehdä määrätietoisella otteella kaikessa rauhasta. Auto odottaa lämpöisenä jalankulkijoiden seassa. Lappua ei ole ikkunassa, temppu on niin härski että parkkipirkkokaan ei tajua. Testattu moneen kertaan!

Todellinen alfauros ei shoppaile ellei ole pakko. Jos esim on jo yhdet housut, uusia ei osteta niin kauan kuin vanhat on ehjät.

Eikä se niin tarkkaa oo vaikka vähän vilkkuiskin tatti ulkona.

Ihmetytttää tuo koira. 8kg pötkylä, 50m² kämppä ja silti aina edessä. :confused:

Tai kun löytää yhden koon yhdeltä merkiltä joka istuu, ei osta enää koskaan muita merkkejä saati kokoja, ideaalitilanteessa ostaa niitä istuvia varastoon muutaman parin. Teoriassa tällöin ei tarvitse kuin kerran tuskailla sovitusrumban kanssa, ja ostaa housut jatkossa ulkonäön perusteella. Sitten kotona jalkaan ja vain tyytyy siihen, että tuolta ne nyt näyttää.

Mulla kävi farkkujen kans tolleen. Hyvin istuvat löyty ja neljät (eri värisiä) ostin kerralla. Huono puoli vaan että siitä on jo suht kauan aikaa ja kaikkia on jouduttu jo ompelemaan joten uusien osto ois edessä. Vielä huonompi juttu on se että kyseinen vaateliike on Cool Cat Brysselissä.. :jahas:

Joo! Mul on 150m2 ja 10kg koira aina jalan alla..

- - - Updated - - -

Taino molemmat kissat on jalkojen alla ja molemmat koirat on edessä. Plus kissoilla on 24/7 nälkä. Tosin on mullakin

Mulla kävi farkkujen kans tolleen. Hyvin istuvat löyty ja neljät (eri värisiä) ostin kerralla. Huono puoli vaan että siitä on jo suht kauan aikaa ja kaikkia on jouduttu jo ompelemaan joten uusien osto ois edessä. Vielä huonompi juttu on se että kyseinen vaateliike on Cool Cat Brysselissä.. :jahas:
Paha. Oon harkinnut räätäliä, mutta kotimaisiin ei oo varaa ja vietnamilaiset on kaukana.

Ihankuoisjuonuvähänsangriaa. Ainakin Dieseleissä on takana pari vyölenkkiä, etu varsinkin isoperseiselle joka joutuu oikein kiristämään vyötä. Ei ehkä näytä sitten ihan niin ilmaisutaidon opettajalle.

- - - Updated - - -

Mulla on lohta mahassa. Höysteenä pinaattia ja kookoskermaa. Vähän gay mutta hyvää!

Ne on nää pienet otukset tämmösiä. Isoja voi vähän töniä eikä ne niin kipitä jaloissa.
Kyllä pieniäkin voi, joka päivä tuota monottaa vahingossa. Pää vaan kolisee huonekaluihin ja karmeihin. :D

Papa's Special+kebab ranska. Nammm

Back
Ylös Bottom