Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hullut koiraihmiset vallannu offiksen :D

Liitteet

• uploadfromtaptalk1390080959367.webp
    uploadfromtaptalk1390080959367.webp
    78,5 KB · Katsottu: 407
Flunssa alkaa olee ohi ja tänään pitästä aikaa ounttitreeniä. Veikkaan, että en osaa ottaa tarpeeksi kevyesti, tai vaikka ottaisinkin, niin huomenna tuntuu :puntti:
Ens viikolla jatketaan kiipeilytreenejä, vajaat pari kiloa painavampana. Onneks ei oo vuoden pituisia treenittömät jaksot, +52kg olis jo aika paha :D

Tossa sulle kunnon aamupala:

Jauhelihapihvi, pekoni, sipuli, kinkku paprika, juusto ja 2x päällekäin tuo ;)

Ihan kiva, länttäsin itekin jälkiuunileivän päälle jauhelihapihviä ja pekonia ym. kivaa. Tommoset tomaatit ja paprikat jätin pois, eihän ne maistu edes lihalle.

Komee kämppä :)

Onks rapsakat kelit Suomessa? Pääsiski vaikka ulkojäille höntsäilee... :/

Parikytä pakkasta joka panee joka koloon. Ite höntsäilin eilen salin parkkiksella ku auto ei lähteny käyntiin. Ja siitä tietää ettei se lähteny, ku kotoo lähtiessä ajattelin etten mä mitään hanskoja tarvi. Pakkasta ei ollu ku -17, joten melko helpolla tässä elämässä pääsee.

Parikytä pakkasta joka panee joka koloon. Ite höntsäilin eilen salin parkkiksella ku auto ei lähteny käyntiin. Ja siitä tietää ettei se lähteny, ku kotoo lähtiessä ajattelin etten mä mitään hanskoja tarvi. Pakkasta ei ollu ku -17, joten melko helpolla tässä elämässä pääsee.

Ens kerralla varmaan päätät ottaa ne hanskat mukaan? :D

Minust on ihana ku on pakkasta. Kertaakaan ei oo vielä varpaat jäätyny tai kylmä vaivannut. Toki täällä on ollu keskimäärin 14-17 astetta miinuksella, että eihän silloin nyt oikeastaan pidäkään vielä olla ongelmia pysyä lämpimänä. Ja on posketkin niin ilosen punaset kun sisälle pääsee :)

Vois varuiks ottaa ja vetästä käteen. Ne. Mutta ei kai salamakaan kahta kertaa samaan paikkaan iske, niin ku Nygårdin Petekin tiesi jossain viisussaan.

Äläs sano. Mä tiiän ainaki yhen tönön, mihin on salama iskeny kolmesti.

----

Vähän on tylsä päivä... Eilen otettii pikkase lientä kämppiksien kanssa, ni uskalla tässä oikee urheillakkaa. Jos sitä kohta menis loihtii vaikka pari pihviä kera parsakaalin :) nomnom.

No kyllä pakkanen parempi on ku se kiiltävä keli mitä kärsittiin jo ihan tarpeeks pitkään. Vaikka sillon ei tarvinnu hanskojakaan.

- - - Updated - - -

Äläs sano. Mä tiiän ainaki yhen tönön, mihin on salama iskeny kolmesti.

----

Vähän on tylsä päivä... Eilen otettii pikkase lientä kämppiksien kanssa, ni uskalla tässä oikee urheillakkaa. Jos sitä kohta menis loihtii vaikka pari pihviä kera parsakaalin :) nomnom.

Ei vittu, väitäksää että mä joudun tänä talvena vielä kahteen kertaan murtautuun takapenkin kautta takapaksin vararengaskoteloon, missä kaapelit oli jemmassa. Niin tosiaan, se takarontin luukku oli asiaankuuluvasti jäätyny kii. HPK:n entinen hyökkääjälekenda Jyrki Louhikin kävi siinä ihmettelemässä, mut en kelpuuttanu apua kun olin jo kaverin kerenny hälyyttään paikalle.

Back
Ylös Bottom