Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sit oot vielä ympärikännissä.
Tai kun löytää yhden koon yhdeltä merkiltä joka istuu, ei osta enää koskaan muita merkkejä saati kokoja, ideaalitilanteessa ostaa niitä istuvia varastoon muutaman parin. Teoriassa tällöin ei tarvitse kuin kerran tuskailla sovitusrumban kanssa, ja ostaa housut jatkossa ulkonäön perusteella. Sitten kotona jalkaan ja vain tyytyy siihen, että tuolta ne nyt näyttää.
Puhut asiaa. Koetettu vinkki alfaurosshoppaajille: aja auto ostoskeskuksen ovelle jalkakäytävälle ja jätä käyntiin. Ostokset voi tehdä määrätietoisella otteella kaikessa rauhasta. Auto odottaa lämpöisenä jalankulkijoiden seassa. Lappua ei ole ikkunassa, temppu on niin härski että parkkipirkkokaan ei tajua. Testattu moneen kertaan!
Tai kun löytää yhden koon yhdeltä merkiltä joka istuu, ei osta enää koskaan muita merkkejä saati kokoja, ideaalitilanteessa ostaa niitä istuvia varastoon muutaman parin. Teoriassa tällöin ei tarvitse kuin kerran tuskailla sovitusrumban kanssa, ja ostaa housut jatkossa ulkonäön perusteella. Sitten kotona jalkaan ja vain tyytyy siihen, että tuolta ne nyt näyttää.
olen edelleen elossa, ei tullut taaskaan darraa :( en osannut juoda siis tarpeeksi.

Ihmetytttää tuo koira. 8kg pötkylä, 50m² kämppä ja silti aina edessä.![]()
Paha. Oon harkinnut räätäliä, mutta kotimaisiin ei oo varaa ja vietnamilaiset on kaukana.Mulla kävi farkkujen kans tolleen. Hyvin istuvat löyty ja neljät (eri värisiä) ostin kerralla. Huono puoli vaan että siitä on jo suht kauan aikaa ja kaikkia on jouduttu jo ompelemaan joten uusien osto ois edessä. Vielä huonompi juttu on se että kyseinen vaateliike on Cool Cat Brysselissä.. :jahas:
Kyllä pieniäkin voi, joka päivä tuota monottaa vahingossa. Pää vaan kolisee huonekaluihin ja karmeihin. :DNe on nää pienet otukset tämmösiä. Isoja voi vähän töniä eikä ne niin kipitä jaloissa.