Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuntuu että kello olisi jo jotakin kolme yöllä, mutta se onkin vasta noin vähän. Ei kyllä nukuta yhtään, kun on rapulassa nukkunut pitkin päivää.

Vihjaaks sie että mie olen idiootti ku ilimaseksi pääsen noilla paukutteleen? Siis mitä?! Sanoiks sä just että mä oon läski?! :D Elä oo millänsäkää, vaikka ampuja oonkin niin en kovin kiihkeä tietäjä tai aseisiin suhtautuja ole. Kiva kokeilla ja kaikenlaisilla torrakoilla paukutella. Joskus ois kiva päästä kokemaan jonkun maailmanmestarin 6PPC (esim. Tony Boyer tai Mike Ratigan) ja piekkari (useampi jenkki tai hyvä ystäväni Carl Boswell). Välineurheiluahan tuo on, ja omat kamat on kuitenkin "ihan kivassa kuosissa" mutta joskus ois upea istua tollaisen huippuunsa viritetyn värkin taa.

Oon vaan kateellinen kun en osaa ampua :D

Enkä oo millänsäkään, ei näin laiska mies jaksa olla kiihkeä aseisiin liittyvissä asioissa. Muutenkin, nykyään ei jaksa enää oikein innostua pelkästä ampumisesta. Paljon hienompaa on tutkia, suunnitella, hankkia joku aihio, vaihtaa osia, nysvätä, viilata, säätää, testata ja kokeilla. Aihion on lisäksi vielä oltava edes hieman sitä yleisintä erikoisempaa, jottei elämä ole turhan helppoa ja halpaa.

Jos ja kun tämä koko proseduuri on viety onnistuneesti läpi, niin kaapissa on ase, jota vastaavan olisi saanut puolet halvemmalla suoraan kaupasta. Kuulemma tämä liittyy jotenkin siihen, että myös ammatin kohdalla lukee tutkija, ei ostaja.

Jos taas homma ei luonnaa, noh... yhden aseen olen luovuttanut ilmaiseksi poliisille sulatettavaksi vain siksi, että epäonnistuminen vitutti. :D

Oon vaan kateellinen kun en osaa ampua :D

Enkä oo millänsäkään, ei näin laiska mies jaksa olla kiihkeä aseisiin liittyvissä asioissa. Muutenkin, nykyään ei jaksa enää oikein innostua pelkästä ampumisesta. Paljon hienompaa on tutkia, suunnitella, hankkia joku aihio, vaihtaa osia, nysvätä, viilata, säätää, testata ja kokeilla. Aihion on lisäksi vielä oltava edes hieman sitä yleisintä erikoisempaa, jottei elämä ole turhan helppoa ja halpaa.

Jos ja kun tämä koko proseduuri on viety onnistuneesti läpi, niin kaapissa on ase, jota vastaavan olisi saanut puolet halvemmalla suoraan kaupasta. Kuulemma tämä liittyy jotenkin siihen, että myös ammatin kohdalla lukee tutkija, ei ostaja.

Jos taas homma ei luonnaa, noh... yhden aseen olen luovuttanut ilmaiseksi poliisille sulatettavaksi vain siksi, että epäonnistuminen vitutti. :D

Haha :lol2: Ihana sinä. Missähän vaiheessa itelle tulee toi näpertelyvaihe? Varmaan sit kun alkaa olla ylimäärästä rahaa niin tulee istuttua illat kotona lampun alla lasit nenällä näpelöimässä laukaisukoneistoja...

terve kööri pitkästä aikaa. Mä juon irish coffeeta Bushmills viskillä, ja hyvää on. Ja melkein seurustelenkin nykyään, joten ei kaikki pakkislaiset ihan toivottomia tapauksia ole ;)
Hyvät pyhät ja uudet vuodet!

Taidan itsekkin kallistua blenderin puolelle työpaikan joululahjoista. Sinne heittää kaikki ainesosat, kuten kana, riisi, vihannekset ja vetää juomalla, niin eikö se ole jo aika HCBB?
Ei ole tullut tuota kokeiltua. Taidan pysyä tällä rahka, kananmuna ja pakastemarjat linjalla :D

Aamulla laivalla viroon !!

vittuku on menny jouluna uni rytmi sekasin, eilen menin nukkumaan aamulla klo 7 ja varmaan sama tännään..

Sama... Kattelen tassa Breaking Badia eika nukuta yhtaan. En muutenkaan oikein pysty nukkumaan taalla porukoiden luona, en sit tieda mista johtuu. Frendi ehdotti etta aivot menevat lomamoodiin aina kun olen taalla kaymassa ja siksi ei nukuta. Tieda sitten.

Tännään töihin, viikonloppu vapaa, maanantaina töihin, tiistai ja uusi vuosi vapaa... Ja tietenkin loppiainen, rentouttavaa ku on aikaa itselleen. :D

Uudisraivaajan lailla painetaan röitä. No ei vaiskaan, päivä duunia ja viikonloppu. :D

Huomenta.

Meikällä olisi vapaapäivä kanssa, mutta meinasin kuitenkin toimistolla käydä hakemassa työkaluja, jos iskee viikonloppuna toimettomuus.

Back
Ylös Bottom