Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei päässy pukkaamaan PR:ää penassa, koska ei päässyt salin ainoalle penkille. Piti tyytyä itsetehtyyn kusiseen power rackiin, muuten kyllä oltais tehty toinenkin PR tälle joulua, varppina! Pakkis world problems... Mut joo, pelataanpa sitten World of Tanksia japanialaisilla sardiinipurkeilla. Piis and luuv.

Tylsää... kahen tunnin päästä pitäis lähtee duuniin vetämään pyhästä extramassit taskuun, mutten keksi millään kahdeks tunniks tekemistä.

Yleistä fiilistelyä ja miettien mitä sitä vielä tänään keksis. Huippu kappale vaan yleiseen fiilistelyyn :)
Jos lasi punkkua vaikka pohjalle.

Tulipa hyvä mieli ku herättelin tyypin, joka oli nukahtanu bussin takapenkille raadoksi. :D Ois muuten heränny vasta jossain varikolla. :) Nyt salille purkamaan energiaa!

Toi on kyllä huippua. Mut on kans kerran herätetty, kun pikku päissäni oli torkahtanut. Niin joku jätkä tökkäs ja kysy et oonko perillä missä ollaan. Samalla, kun itse hyppäs ulos bussista. Ja kotipysäkki olikin sit seuraava.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipa kiva käydä pitkästä aikaa ampumassa kaverin Arskalla. Orkkislaukaisu, vähän karkea, mutta oppi senkin kanssa ampumaan. 100m onnistuin sentään viidellä laukauksella pysymään puhtaasti ysin renkaalla. Kivoja tuulenpuuskia kyllä tuli ja nokka vuoti taas valtoimenaan verta, mutta kaikin puolin äärimmäisen kivaa. Nyt hetkeksi sohvalle glögimukin kanssa.

Elä nyt väitä, että ammuit huonommin kuin Siikkeri?

:D

Toi on kyllä huippua. Mut on kans kerran herätetty, kun pikku päissäni oli torkahtanut. Niin joku jätkä tökkäs ja kysy et oonko perillä missä ollaan. Samalla, kun itse hyppäs ulos bussista. Ja kotipysäkki olikin sit seuraava.
Eräällä naispuoleiselle tutulle kävi niin että nukahti kans yöbussiin ja joku tuntematon mies tuli herättää että sun pysäkki on seuraava. Lievästi ahdistavaa. :D

Elä nyt väitä, että ammuit huonommin kuin Siikkeri?

:D

Emmää tiärä ku en oo Siikkerin kans ampunu. Ainaki ammuin suunnilleen paremmin ku aseen omistaja :D En mä jaksanu jotenki keskittyä, oli kiva päästä toisen kerran elämässään tommosella ampumaan. Kaveri alko epäillä tossa että oisko vanhassa kiikarissa vikaa. Mää, tiijjä.

Eräällä naispuoleiselle tutulle kävi niin että nukahti kans yöbussiin ja joku tuntematon mies tuli herättää että sun pysäkki on seuraava. Lievästi ahdistavaa. :D

Eipä siinä ole mitään ihmeellistä, ite kuljen jonkun verran bussilla ja aina siellä samoilla vuoroilla on ne samat naamat, kyllä niitä oppii muistamaan missä joku jää pois tai nousee kyytiin. Siis jos ei istu kuulokkeet korvilla nenä puhelimen ruudussa kiinni ja vähän kattelee ympärilleen. Tunnistan niitä samoja naamoja sitten bussin ulkopuolellakin, jos tulee vastaan.

Mitä veikkaatte jos huomenna lähen alennusmyynneissä käymään niin jos kauppa avautuu klo 10, niin jos oon n. 11:30 kaupassa niin oonko ihan myöhässä?

Emmää tiärä ku en oo Siikkerin kans ampunu. Ainaki ammuin suunnilleen paremmin ku aseen omistaja :D En mä jaksanu jotenki keskittyä, oli kiva päästä toisen kerran elämässään tommosella ampumaan. Kaveri alko epäillä tossa että oisko vanhassa kiikarissa vikaa. Mää, tiijjä.

Eipä mitään, mua vaan hieman huvitti tämä asetelma: normaali ampuja + tarkka ase (Uronen Precision) vs. huippuampuja + bulkkiarska.

Lohjan Ase ja Osa - Uronen Precision

Hulluilla on katsos halvat huvit ja idiooteilla ihan ilmaiset :)

Eipä mitään, mua vaan hieman huvitti tämä asetelma: normaali ampuja + tarkka ase (Uronen Precision) vs. huippuampuja + bulkkiarska.

Lohjan Ase ja Osa - Uronen Precision

Hulluilla on katsos halvat huvit ja idiooteilla ihan ilmaiset :)

Vihjaaks sie että mie olen idiootti ku ilimaseksi pääsen noilla paukutteleen? Siis mitä?! Sanoiks sä just että mä oon läski?! :D Elä oo millänsäkää, vaikka ampuja oonkin niin en kovin kiihkeä tietäjä tai aseisiin suhtautuja ole. Kiva kokeilla ja kaikenlaisilla torrakoilla paukutella. Joskus ois kiva päästä kokemaan jonkun maailmanmestarin 6PPC (esim. Tony Boyer tai Mike Ratigan) ja piekkari (useampi jenkki tai hyvä ystäväni Carl Boswell). Välineurheiluahan tuo on, ja omat kamat on kuitenkin "ihan kivassa kuosissa" mutta joskus ois upea istua tollaisen huippuunsa viritetyn värkin taa.

Onkohan alennusmyynteihi jotai ohjeita miten toimia :D

Onks tää nyt joku uusavuttomuuden uusi askel? Anna ku mä kerron. Meet kaupoille, hikoile, ahdistu ihmisistä, yritä löytää jotain mitä haluat, älä osta paniikissa "jotain vaan ku halvalla saa" ja tule kotiin uupuneena vannoen ettet ikinä enää lähde alennusmyynteihin. Asuinpaikkakunnasta riippuen valmistaudu jopa verenhimoisiin tarjoushaukkoihin jotka kyllä raatelevat sinut hengiltä jos viet sen viimeisen supertarjouksessa olleen alushousupaketin.

Vitsit sikseen. Ota lompakko mukaan ja muista syödä ennen lähtöä. Sillä pärjää.

Back
Ylös Bottom