Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa hyvä mieli ku herättelin tyypin, joka oli nukahtanu bussin takapenkille raadoksi. :D Ois muuten heränny vasta jossain varikolla.Nyt salille purkamaan energiaa!
Olipa kiva käydä pitkästä aikaa ampumassa kaverin Arskalla. Orkkislaukaisu, vähän karkea, mutta oppi senkin kanssa ampumaan. 100m onnistuin sentään viidellä laukauksella pysymään puhtaasti ysin renkaalla. Kivoja tuulenpuuskia kyllä tuli ja nokka vuoti taas valtoimenaan verta, mutta kaikin puolin äärimmäisen kivaa. Nyt hetkeksi sohvalle glögimukin kanssa.
Eräällä naispuoleiselle tutulle kävi niin että nukahti kans yöbussiin ja joku tuntematon mies tuli herättää että sun pysäkki on seuraava. Lievästi ahdistavaa. :DToi on kyllä huippua. Mut on kans kerran herätetty, kun pikku päissäni oli torkahtanut. Niin joku jätkä tökkäs ja kysy et oonko perillä missä ollaan. Samalla, kun itse hyppäs ulos bussista. Ja kotipysäkki olikin sit seuraava.
Elä nyt väitä, että ammuit huonommin kuin Siikkeri?
:D
Se oli vaan stalkannut sitä! Mut hei, hyvä palvelu, ei saa moittia.Eräällä naispuoleiselle tutulle kävi niin että nukahti kans yöbussiin ja joku tuntematon mies tuli herättää että sun pysäkki on seuraava. Lievästi ahdistavaa. :D
Eräällä naispuoleiselle tutulle kävi niin että nukahti kans yöbussiin ja joku tuntematon mies tuli herättää että sun pysäkki on seuraava. Lievästi ahdistavaa. :D
Emmää tiärä ku en oo Siikkerin kans ampunu. Ainaki ammuin suunnilleen paremmin ku aseen omistaja :D En mä jaksanu jotenki keskittyä, oli kiva päästä toisen kerran elämässään tommosella ampumaan. Kaveri alko epäillä tossa että oisko vanhassa kiikarissa vikaa. Mää, tiijjä.

Eipä mitään, mua vaan hieman huvitti tämä asetelma: normaali ampuja + tarkka ase (Uronen Precision) vs. huippuampuja + bulkkiarska.
Lohjan Ase ja Osa - Uronen Precision
Hulluilla on katsos halvat huvit ja idiooteilla ihan ilmaiset![]()
Blenderi=Laiskan kotikokin pelastus![]()
Onkohan alennusmyynteihi jotai ohjeita miten toimia :D