Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jouluruokaa tulee kohta korvista, tulee korvista.
Söisin ennemmin vaikka kasvissosekeittoa, kasvissosekeittoa.
Tip-tap, tip-tap, tipe-tipe, tip-tap, tip, tip, tap!

En ymmärrä miten se lepopäivän pitäminen on porukalle niin ylitsepääsemättömän vaikea asia? Vai onko se vain minun peruslaiska luonteeni, joka ei juuri nyt jaksa edes välittää vaikka edellisestä treenistä on jo yli viikko? Tai ehkä se on tää kun vaan harrastaa eikä jaksa enää vöyhöttää. Saapi toiset vöyhöttää minun puolestani, mutta aina huvittaa kun porukka on ihan ranteet auki heti kun on lepopäivästä kyse.

Seuraavan kerran kun näemme kasvotusten, voin pitää sinulle aiheesta pitkän ja hartaan esitelmän.

Tulipa hyvä mieli ku herättelin tyypin, joka oli nukahtanu bussin takapenkille raadoksi. :D Ois muuten heränny vasta jossain varikolla. :) Nyt salille purkamaan energiaa!

Hitto ku tekis mieli hölkkäämään, ehkä illalla. Ajattelin että vois alkaa vetää 3 krt vko salia ja yks hölkkälenkki viikossa :)

Olipa kiva käydä pitkästä aikaa ampumassa kaverin Arskalla. Orkkislaukaisu, vähän karkea, mutta oppi senkin kanssa ampumaan. 100m onnistuin sentään viidellä laukauksella pysymään puhtaasti ysin renkaalla. Kivoja tuulenpuuskia kyllä tuli ja nokka vuoti taas valtoimenaan verta, mutta kaikin puolin äärimmäisen kivaa. Nyt hetkeksi sohvalle glögimukin kanssa.

lomaa vielä puolet jäljellä, miten mä kestän vielä 6päivää? Alko ahdistamaan ja meinasin että soitan pomolle, et tuun huomenna töihin- olen onneton, en vaan osaa!

lomaa vielä puolet jäljellä, miten mä kestän vielä 6päivää? Alko ahdistamaan ja meinasin että soitan pomolle, et tuun huomenna töihin- olen onneton, en vaan osaa!

Ulkomaille

Back
Ylös Bottom