Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aion sytyttää tänään kynttilän kaikille niille possuille, jotka ovat tänäkin jouluna uhranneet ihmisille perseensä.

Minä aioin sytyttää yhden kynttilän kaikille niille ihmisille jotka ovat uhranneet minulle perseensä kuluneen vuoden aikana.

- - - Updated - - -

Ei tarvita tukkupakettia.

Yhdistelemällä nämä tarinat, mua rupes nyt vaivaamaan todella suuresti. Onkohan tulevana jouluna nauttimani perse emakon vai karjun persettä!

e.Keksinki heti ite ratkasun tuohon pulmaan. Toivon joulupukilta emakon persettä. Heti on paljo helpottuneempi olo.

Huomenta.

Päivän suurin huolenaihe on, että muistanko lähteä junaan, joka vie joulunviettoon. Jotenkin elän vielä siinä uskossa, ettei nyt mikään joulu ole.

Melkein mietin työpaikalla käymistäkin, mutta saa nähdä kuinka innostun.

Hyvä hyvä, musta ei tunnu ollenkaan niin lortilta enää. Oon nimittäin ihan päättänyt että en tee tänään ollenkaan töitä, olen vain paikalla.

Mites mäkin toivoisin että syömäni kinkku olis ennemmin emakosta kuin karjusta. Luulis ettei sillä ole väliä mutta nyt kun asia kerran nostettiin esiin..

Kyllä nyt tuntuu, että ei mitään järkevää saa aikaiseksi töissä. Torkutin aamulla tunnin ennen, kun pääsin vasta ylös sängystä.

Niin kauan ku on varaa käydä kapakas kaljalla, ei ole varaa säästää tommosista kotkotuksista. Ei se montaa euroa enempää maksa, ku uuninkaa yönyli päälläpito. Eihän sen kiukaankaa tarvi täysillä posottaa.

Joo, ei jää kenellekkään epäselväksi että huushollissa ei naisia asu.

No ei kyllä jää muutenkaa vaikka saunassa ei perse haisekkaan.

Eeee, ottaa vaan enemmän olutta niin ei tommoset pikkuseikat rupee häirittemään. Sä voit ottaa Larssin, väkisin.

Voi taivas, muistan vieläkin sen paistetun sian hajun, joka leijaili päivätolkulla kun kämppis kinkun päätti paistaa. Sika kummitteli jääkapissakin vielä jokusen päivän, hrrr. Oispa ollu lystiä jos kaveri ois päättäny paistaakin sen sian kiukaalla :urjo:

Oliko kämppiksesi nainen? Kävittekö alasti saunas?

Back
Ylös Bottom